به گزارش افکارنیوز، پیشنهاد مجدد پرسپولیس هم مثل اینکه به مذاق ذوب‌آهنی‌ها خوش نیامده و دوباره جواب رد به پرسپولیسی‌ها دادند تا همچنان پروژه انتقال این ملی‌پوش به پرسپولیس با ناکامی مواجه شود

از روزی که محمد رویانیان پا به پرسپولیس گذاشت یک ارتباط خوب بین این تیم و ذوب‌آهن اصفهان به وجود آمد. بگذریم از دلایل این ارتباط خوب و اینکه چطور یک تیم پایتخت‌نشین با ذوب‌آهن اصفهان اینقدر ارتباط خوبی دارد اما با دیگر تیم اصفهانی دقیقاً برعکس عمل می‌شود و بازی‌های سپاهان و پرسپولیس همیشه با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است.

‌در فصل نقل و انتقالات لیگ سیزدهم هم این ارتباط خوب تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس ادامه داشت و همین امر به نوعی با پیوستن پیام صادقیان به پرسپولیس نیز مثل سال قبل، مطرح شد تا جایی که میانه خوب این دو تیم، این موضوع را خیلی جدی نشان می‌داد و عنوان می‌شد که قاسم حدادی‌فر بعد از مدت‌ها کش و قوس بالاخره قرمزپوش خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد و حدادی‌فر همچنان به کارش در ذوب‌آهن ادامه داد. البته با وجود اینکه بازی‌ها شروع شده بود، باز هم حرف‌هایی در این باره شنیده می‌شد و گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که این بازیکن ملی‌پوش به سرخ‌پوشان ملحق خواهد شد که البته این اتفاق تا هفته دوازهم رخ نداد. بعد از تعطیلی لیگ برتر به جهت اردوی تیم ملی و بازی با تایلند، این فرصت برای همه تیم‌ها به وجود آمد که با انجام دیدارهای تدارکاتی و دوستانه خود را برای هفته سیزدهم آماده نگه دارند.

پرسپولیسی‌ها هم مثل روال گذشته، ترجیح دادند با ذوب‌آهن اصفهان که حالا سعید آذری را به‌عنوان مدیرعامل دارد، بازی دوستانه برگزار کنند. این بازی روز چهارشنبه انجام شد اما این تنها یک بازی دوستانه نبود چرا که قبل از این دیدار دوستانه، مسوولان دو تیم هم جلسه‌ای با هم داشتند تا همکاری‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

یکی از موضوعاتی که ظاهراً در خلل این برنامه‌ها مطرح شد، حضور حدادی‌فر در پرسپولیس بوده است، ‌موضوعی که حالا به یکی از بحث‌های تکراری پرسپولیس اضافه شده و هر از گاهی خبری درباره آن شنیده می‌شود اما پیشنهاد مجدد پرسپولیس هم مثل اینکه به مذاق ذوب‌آهنی‌ها خوش نیامده و دوباره جواب رد به پرسپولیسی‌ها دادند تا همچنان پروژه انتقال این ملی‌پوش به پرسپولیس با ناکامی مواجه شود.

قاسم حداديفر چند سالياست كه از ياران ثابت ذوبآهن به شمار ميرود و از بازيكنان متعصب اين تيم است كه با وجود جدايي خيلي از بازيكنان ذوبآهن، اين بازيكن ترجيح داده با وجود تمام مشكلات همچنان در تيم محبوبش به كارش ادامه دهد اما پرسپوليسيها همچنان نااميد نشدند و ازهر فرصتي براي مطرح كردن انتقال او استفاده ميكنند كه تاكنون با شكست مواجه شده است.