به پرسپولیس گل بزنم خوشحالی نمی کنم

به گزارش افکارنیوز، روح الله سیف اللهی مهاجم جوان سابق پرسپولیس که این فصل یکی از بهترین های تیمش بوده عصر جمعه باید مقابل تیم سابقش بازی کند. سیف اللهی درباره شرایط داماش و خودش در این روزها می گوید: «شرایط تیمی مان خوب است. از روز سه شنبه گذشته مدام صبح و بعد از ظهر تمرین داشته ایم و با اینکه بازی تدارکاتی انجام نداده ایم اما بدنسازی مجدد کرده ایم و به شرایط ایده آل رسیده ایم. خود من هم شرایطم خوب است و مثل بازی های قبلی آماده ام.»

وی در خصوص رویارویی با تیم سابقش می گوید: «پرسپولیس تیم بزرگی است و مربی بزرگی هم دارد. این را همه می دانند اما ما از این بازی سه امتیاز را می خواهیم و به این فکر نمی کنیم که کجا بازی می کنیم و مقابل چه تیمی قرار گرفته ایم.»

سیف اللهی درباره احساسش از این رویارویی می گوید: «حس خاصی ندارم. من هر جا بازی کنم نسبت به تیمم تعصب دارم و الان هم تمرکزم روی موفقیت داماش است. البته قبل از بازی حتما سمت آقای دایی و نیمکت پرسپولیس خواهم رفت چون حدود سه سال در پرسپولیس بودم.»

وی درباره انگیزه هایش برای این بازی و شادی بعد از گلزنی احتمالی می گوید: «مسلما هر بازیکنی که مقابل تیم سابقش بازی می کند انگیزه دارد که من هم از این قضیه مستثنی نیستم. البته اگر گل بزنم مثل بسیاری از بازیکنان بزرگ شادی نخواهم کرد.»

سيف اللهي كه امسال جزو ياران اصلي داماش بوده تا حالا سه گل زده،دو پاس گل داده و يك پنالتي گرفته است در حالي كه طي سه فصل حضورش در پرسپوليس خيلي كم به بازي گرفته شد:من در ورزشگاه آزادي كلا ۵-۴ بار براي پرسپوليس بازي كردم اما اين بار بايد روبروي اين تيم بازي كنم.بايد ببينم خدا در اين بازي برايم چه مي خواهد.هر چه قسمت باشد همان مي شود.