به گزارش افکارنیوز، خداداد عزیزی اظهار داشت: مقابل ایران‌جوان بوشهر باختیم اما این بازی از نظر ما اصلا بازی نبود چون تا زمانی که داور سوت آغاز بازی را نزده بود، منتظر یک اتفاق عجیب مثل روزهای قبل بودیم و آمادگی نداشتیم. البته باخت توجیه ندارد اما هر لحظه یک خبر می‌رسید و ما کلا در یک ماه گذشته بلاتکلیف بودیم. واقعیت این بود که بازی با ایران‌جوان بوشهر دومین بازی تدارکاتی‌مان بود و ما حتی بازی تدارکاتی هم نداشتیم. در کل بازی بدی نبود و نیمه اول خوب بازی کردیم اما از دقیقه ۷۵ به بعد بچه‌های ما از نظر بدنی کم آوردند و کار ما سخت شد.

وی در مورد ادامه کار ابومسلم گفت: حتما در ادامه وضعیت‌مان بهتر می‌شود چون تیم خوبی داریم اما یک ماه گذشته آنقدر حاشیه بود که بچه‌های ما اصلا نمی‌دانستند چکاره‌اند. الان درست نیست باخت را گردن بازیکنان بیندازیم چون در شرایط ایده‌آل تمرین نکردند اما وضعیت‌مان روز به روز بهتر می‌شود.

مدیرفنی ابومسلم در مورد هدف تیمش در این فصل گفت: آنقدر در این مدت جنگ و دعوا داشتیم که هدفی برای ادامه کار ترسیم نکردند و هدف اصلی ما بردن این جنگ بود که بردیم. اعتقاد دارم اگر بدن بچه‌ها آماده شود، شانس صعود به لیگ برتر را داریم چون تیم خوبی داریم.

وی در ادامه در مورد سریال " پژمان " و انتقادات مطرح شده نسبت به آن گفت: یکی - دو قسمت این سریال را دیدم و فکر می‌کنم شرایط فوتبالیست‌ها اینجوری که سریال پژمان نشان می‌دهد، نیست. این سریال کمدی است و وضعیت فوتبالیست‌ها به این فضاحت نیست و فکر نمی‌کنم فوتبالیست‌ها اینقدر بی سواد و تابلو باشند.

مدیر فنی ابومسلم متذکر شد: پژمان جمشیدی دوست من است و بازیکن ملی بوده و وقتی چنین سریالی بازی می‌کند، یعنی دوست دارد او را اینطوری نشان بدهند که مدام پس‌گردنی بخورد و وقتی خودش این شرایط را دوست دارد، من چه بگویم اما خودم هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهم راجع به من چنین سریالی بسازند چون اینطوری نیستم که مدام بابام به من پس گردنی بزند یا دنبال این باشم که مردم هر جا می‌روم من را بشناسند. به هر حال این سریال کمدی است و نمی‌دانم چه بگویم.

عزیزی در پایان گفت: پژمان جمشیدی از دوستان من است اما خودم حاضر نیستم به هر قیمتی جلو دوربین بروم. این سریال راجع به خود پژمان جمشیدی است چون اسم سریال هم پژمان است و راجع به ما نیست و حتما خود پژمان دوست دارد اینطوری نشان داده شود اما من هیچوقت اجازه نمیدهم در موردم اینطوری فیلم بسازند. من هرجا میروم مردم صحبت میکنند و لطف دارند اما خودم دنبال این نیستم که کسی من را بشناسد و کارم را راه بیندازند. شخصیت آدمها با هم فرق دارد و نمیشود گفت چون پژمان در چنین سریالی بازی کرده همه فوتبالیستها اینطوری هستند.