به گزارش افکارنیوز، افشین نوروزی با تاکید بر اینکه همچنان به صورت شخصی پیگیر تمریناتش است و هیچ حمایتی از فدراسیون نمی‌بیند، اظهارداشت: تقریبا ۹ ماه است که به صورت شخصی تمرین می‌‎کنم. البته پیش از آن هم اردوی خاصی از طرف فدراسیون برگزار نمی‌شد اما به حال شرایط منسجم‌تری داشتیم اما الان با تصمیماتی که برای دعوت از بازیکنان به اردوی تیم ملی و چگونگی اعزام‌ها گرفته‌اند، کاملا آب پاکی را روی دست‌مان ریخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی بدون برگزاری مسابقات دسته برتر و بدون حضور بازیکنان قدیمی‌تر آغاز شده است، ادامه داد: هیچ یک از بازیکنانی که سال‌ها زحمت کشیدند تا به اینجا رسیدند در اردو نیستند. به نظرم همه بازیکنان باید مانند من به فکر تمرینات شخصی باشیم چون این فدراسیون هیچ عملکرد مثبتی در جهت ارتقای تنیس روی میز انجام نمی‌دهد. فقط می‌خواهند یکسری بازیکن را از صحنه حذف کنند.

این بازیکن تاکید کرد: آقایان می‌گویند به خاطر جوانگرایی این بازیکنان به اردوی تیم ملی دعوت کرده‌اند اما حتما وقتی همین بازیکنان به مرز پختگی رسیدند، کنار می‌روند تا بازیکنان دیگری سر کار بیایند. چون ما هم جوان‌های دیروز بودیم که امروز کنار گذاشته شده‌ایم. آیا واقعا سن و سال من ۲۷ سال، میدیا با ۲۵ سال و احدی با ۲۷ سال زیاد است. در حالیکه ورزشکارانی هستند که با بیش از ۳۰ سال سن قهرمانی جهان دارند.

نوروزی که اردیبهشت‌ماه گذشته محرومیت سه ماهه‌اش تمام شد، خاطرنشان کرد: محرومیت من در واقع یک سال محروم بود چون طی یک سال گذشته نه اردویی داشتم و نه در رویدادی شرکت کردم. فقط اینکه با توجه به محرومیتم به رقابت‌های دسته اول سقوط کردم به همین دلیل پس از اتمام دوران محرومیت در مسابقات دسته اول شرکت کردم تا دوباره به دسته برتر صعود کنم اما رقابت‌های این دسته هم که پس از سه بار لغو شدن، هنوز برگزار نشده است. فکر می‌کنم مسابقات دسته اول هم از دست‌شان در رفت و گرنه آن هم انجام نمی‌شد.

پینگ‌پنگ‌باز کشورمان با بیان اینکه اعضای کمیته فنی پاسخگوی تصمیماتی که خودشان می‌گیرند هم نیستند، به اعلام اعزام بازیکنان با هزینه شخصی اشاره کرد و گفت: وقتی من ماه‌هاست حقوق نمی‌گیرم و بیمه‌ای هم برای من رد نمی‌شود از کجا باید پول بیاورم تا هزینه اعزام‌هایم را تامین کنم. این فدراسیون تعطیل شود، بهتر است. نقش فدراسیون باید پر رنگ‎تر از این باشد که فقط منتظر دریافت بودجه بماند و خودش دنبال راه حلی برای تامین بودجه لازم نباشد.

وی به دوران ابتدایی مدیریت زارع‌پور در فدراسیون تنیس روی میز اشاره کرد و گفت: خوب یادم هست که زارع‌پور می‏‌گفت چند اسپانسر منتظر جواب من هستند. در مسابقات جهانی هلند بود که یک شرکت مخابراتی حاضر است سالی ۱۰ میلیارد تومان به فدراسیون بدهد و اسپانسر ما شود. زارع‌پور می‌گفت چند تیم در جیبم دارم که می‌توانم آنها را وارد لیگ کنم اما الان هفت ماه از سال گذشته و هنوز تکلیف لیگ امسال معلوم نیست. آقای زارع‌پور! آن اسپانسرها، بودجه ۱۰ میلیارد تومانی و تیم‌هایی که می‌گفتید، کجاست؟

نماینده تنیس روی ایران در المپیک پکن تصریح کرد: آقای علیدخت به جز مربیگری از سالن شیرودی هم درآمدزایی می‌کند. آقای احتشام‌زاده تنها فردی است که تمام قراردادش را از نفت سپاهان گرفته و سه ماه تابستان هم کلاس آموزشی داشت. منظورم از این حرف‌ها این است که تمام افراد در فدراسیون درآمد دارند و فقط ورزشکار است که باید از جیبش خرج کند. نمی‌دانم اگر رئیس و دبیر فدراسیون هفت ماه حقوق نمی‌گرفتند، حاضر به ادامه کار بودند.

وی به صحبت‌های سرمربی تیم ملی مبنی بر اینکه به صورت تلفنی از وضعیت بازیکنان با خبر می‌شوم، اشاره کرد و اظهارداشت: شاید بازیکنان او فقط نوشاد و نیما هستند چون طی ماه‌های گذشته من یک تماس هم از این آقا نداشتم.. من نیازی ندارم سرمربی تیم ملی به من برنامه تمرینی بدهد اما مگر نه اینکه یک مربی باید از حال و روز ورزشکارانش خبر داشته باشد. فدراسیون هم به این دلیل به نوشاد و نیما توجه دارد که آنها چون همیشه با هم تمرین می‎‌کنند، آماده هستند و نیازی نیست فدراسیون برای‌شان هزینه کند.

افشین نوروزی تاکید کرد: این حرف‌ها را نمی‌زنم که مسئولان فدراسیون به آنها فکر کنند چون می‌دانم در فدراسیون هیچ گوش شنوایی وجود ندارد. اینها را می‌گویم تا به گوش مسئولان جدید که وزارت ورزش و جوانان به کار گماشته شده‌اند، بشنوند. آنها باید بدانند تنیس روی میز ایران رو به نابودی است. حتی اگر لازم باشد حضورا به وزارت ورزش و جوانان می‌روم تا با مسئولان صحبت کنم.

این پینگپنگباز در پایان تاکید کرد: فقط من و اخلاقپسند مخالف فدراسیون زارعپور نیستیم. این فدراسیون مخالف زیاد دارد. اگر او برود دنبال کار حسابدای که مدرکش را دارد شاید بهترین شود اما مدیریتش در تنیس روی میز اصلا جواب نداده است.