دایی: هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نمی‌شود

به گزارش افکارنیوز، علی دایی درباره شایعاتی مبنی بر جدایی برخی بازیکنان در نیم فصل از پرسپولیس گفت: ما در نیم فصل علی‌رغم حرف و حدیث‌ها بازیکن از دست نمی‌دهیم. تغییرات داریم و بازیکن برای تقویت تیم می‌گیریم اما بازیکنی از دست نمی‌دهیم تا انشاءالله بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد بازی تیم ملی ایران و تایلند هم عنوان کرد: ما بازیکنان سطح بالا و خوبی داریم. بعید می‌دانم در بازی با تایلند مشکلی داشته باشیم و انشاءالله باید با یک برنامه‌ریزی خوب برای جام جهانی فکر کنیم. بالاخره هر تیمی که می‌خواهد موفق شود نیاز به برنامه‌ریزی دارد و ما بعد از جام جهانی تا الان هیچ برنامه‌ای نداشتیم و این خوب نیست.

سرمربي قرمزپوشان در مورد حضور دو رگهها در فوتبال ايران نيز گفت: به نظر من هر ايراني هر کسي که ميخواهد باشد در هر گوشه از دنيا اگر يک رگش ايراني باشد و بتواند به تيم ملي کمک کند بايد از او استفاده شود اما هرگز نبايد ليگ خودمان ناديده گرفته شود بايد از آنهايي که بهتر هستند در اين زمينه استفاده شود که خوشبختانه تا الان بازيکناني مثل قوچاننژاد و دژاگه خوب جواب دادند و اميدوارم بقيه نيز همين طور باشند.