به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل نفت تهران آماده می‌کند از ساعت ۱۶ امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد.

در تمرین امروز محمد قاضی و احمد جمشیدیان غایب بودند اما ساموئل سرانجام خود را به کادر فنی معرفی کرد. این بازیکن به محض ورود به کمپ استقلال نزد مربیان این تیم رفت و از آنها برای تمرین رخصت گرفت. وی زیر نظر بدنساز استقلال به دویدن دور زمین پرداخت.

* قبل از شروع تمرین مهدی رحمتی و سیاوش اکبرپور، مهران قاسمی هافبک جوان این تیم را روی زمین قرار داده و با او کشتی می‌گرفتند.

* قبل از شروع تمرین مهدی نظری، رحمتی، اکبرپور، نوری و قاسمی بازی تنیس فوتبال انجام دادند.

* در حالی که ۵ دقیقه از تمرین گذشته بود سرمربی استقلال از رختکن‌های کمپ این مجموعه بازدید کرد و سپس در زمین چمن حاضر شد. در این بین مجید صالح برای بازیکنان صحبت و نحوه تمرینات را به آنها شرح داد.

* داوود حقی و امیر میربزرگی مثل روزهای گذشته با آبی‌پوشان به تمرین پرداختند.

* منصور پورحیدری به همراه میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بودند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب دو تیم یک فوتبال تاکتیکی را پشت سر گذاشتند که در این فوتبال حنیف عمران‌زاده دروازه‌بان بود.

* کادر فنی تیم استقلال از اینکه تیم ملی جوانان موفق شده عربستان را شکست دهد خوشحال بودند و در این زمینه صحبت می‌کردند.

* تمرینات تاکتیکی مثل چند روز گذشته زیر نظر صالح برگزار شد و قلعه‌نویی تنها نظاره‌گر آبی‌پوشان بود.

* حمید بابازاده به همراه مهدی رحمتی تمرینات ویژه دروازه‌بانی را پشت سر گذاشتند.

* مرحله پایانی تمرین به بازی آقاوسط اختصاص داشت جایی که خود قلعه‌نویی نیز آن را مرور می‌کرد.

*طی یکی دو روز گذشته بحثحضور حسین کعبی در تیم استقلال قوت گرفته و شایعات زیادی در این باره مطرح شد و حتی کادر فنی تیم استقلال از این موضوع تعجب کرده بودند. میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه آیا کعبی مد نظر کادر فنی استقلال است یا خیر گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم و اصلا چنین مسئله‌ای وجود ندارد، کادر فنی هم اصلا در این مورد صحبتی انجام نداده است.

* حدود ۳۰ نفر از طرفداران استقلال از تمرین امروز این تیم دیدن کردند.

* قرار است آبیپوشان فردا از ساعت ۱۵ در دیداری دوستانه به مصاف نفتون بروند.