به گزارش افکارنیوز، کارلوس کی روش به دلیل اینکه نگران حضور جاسوس کادر فنی تیم ملی تایلند در محل تمرین تیم ملی ایران بود، با درایت و هوشیاری خود، اجازه ادامه حضور تماشاگران در تمرین عصر امروز(یکشنبه) را نداد.

حضور خبرنگاران و تماشاگران در تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ تا ۱۶:۳۰ دقیقه عصر امروز(یکشنبه) آزاد بود.

عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان و محمود شافعی هافبک پیشین پرسپولیس این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

امیر نصر آزادانی بازیکن تیم نوجوانان که در مسابقات ازبکستان از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود، امروز با حضور در تمرین تیم ملی زیر نظر کادر پزشکی کار کرد.

دو نوجوان معلول که یکی از آنها از فدراسیون فوتبال درخواست صدور کارت خبرنگاری کرده است و همیشه با علاقه در تمرینات تیم ملی حضور پیدا می کند نیز تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا کردند که حضور آنها مورد توجه دوربین های تلویزیونی نیز قرار گرفت.

مهدی حب درویش رکورددار روپایی زنی جهان هم در تمرین امروز حضور داشت.
در این تمرین، مهرداد پولادی و سردار آزمون به صورت اختصاصی به دویدن نرم پرداختند و خسرو حیدری هم زیر نظر پزشکان کار کرد.

سایر بازیکنان نیز در آغاز تمرین به مرور کارهای بدنسازی پرداختند و سپس فوتبال تنیسی بازی کردند. زمانی که قرار بود تمرینات تاکتیکی آغاز شود، «کارلوس کی روش» از تماشاگران و خبرنگاران خواست، محل تمرین را ترک کنند.

حدود ۴۰ هوادار در این تمرین حضور داشتند که از مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال درخواست می کردند اجازه دهند تا پایان تمرین را تماشا کنند. نبی در باره این موضوع با سرمربی تیم ملی گفت و گو کرد اما کی روش بازهم مخالفت کرد چون نگران بود در میان تماشاگران کسی حضور داشته باشد که اطلاعات تیم ملی را به کادر فنی تیم ملی تایلند منتقل کند.
عده از شرکت کنندگان در کلاس مربیگری فدراسیون فوتبال نیز درخواست مشابهی با تماشاگران داشتند اما با ادامه حضور آنها هم مخالفت شد.

پدر دانیل داوری همچون روزهای گذشته یکی از نظاره گران تمرین پسرش و دیگر بازیکنان تیم ملی بود.

در این تمرین، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال به صورت جداگانه عکس یادگاری گرفتند.
خبرنگار شبكه تلويزيوني سي. ان. ان آمريكا نيز در اين تمرين حضور داشت و با جواد نكونام و آندرانيك تيموريان مصاحبه كرد.