قلعه‌نویی رازش در مورد کی‌روش را افشا کرد

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه نویی که سابقه هدایت تیم ملی فوتبال ایران را نیز دارد صبح امروز جمعه روی خط برنامه ورزش و مردم آمد و در شرایطی که علی کفاشیان هم مهمان حضوری این برنامه بود، ابتدا از رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر تلاش هایش برای صعود تیم ملی به جام جهانی تشکر کرد و در مورد دیدار ایران برابر تایلند گفت: من به خاطر اینکه دو عروسی داشتیم نتوانستم بازی را ببینم اما در صحبتی که با آقای نمازی داشتم در جریان روند بازی قرار گرفتم. به هر حال از تیمی که چهار ماه تعطیل بوده و اردوی تدارکاتی نداشته، نباید انتظار داشت که شرایط مطلوبی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه همه باید به تیم ملی کمک کنند تا در جام جهانی نتیجه بگیرید گفت: تلاش کفاشیان برای این کار کافی نیست و رئیس جمهور، دولت و وزارت ورزش و جوانان هم باید کمک کنند تا تیم ملی بتواند در بهترین شرایط خود را برای حضور در جام جهانی آماده کند و کی روش هم بتواند برنامه هایش را به اجرا درآورد. واقعیت این است که ما نسبت به سایر رقبایمان از نظر آماده سازی عقب هستیم و باید در این زمینه زیاد تلاش کنیم.

امیر قلعه نویی با بیان اینکه برخی اوقات انتقاداتی نسبت به برنامه های کی روش داشته است گفت: اجازه بدهید در حضور آقای کفاشیان رازی که به صورت امانت پیش من بود را برای اولین بار مطرح کنم. زمانی که من عضو کمیته فنی بودم یک روز آقای کفاشیان من را نگه داشت و سه اسم به من داد و گفت شما برو در مورد این سه مربی تحقیق کن و نظرت را به من بگو. من هم آمدم و با چند صاحب نظر از جمله آقای حاج رضایی مطالعه کردم و در نهایت گفتم کی روش بهترین گزینه است و با توجه به سابقه ای که دارد می تواند به فوتبال ایران کمک کند.

وی در پاسخ به این پرسش که کی روش قصد دارد با شما جلسه بگذارد آیا این نشست را برگزار خواهید کرد گفت: درست است که بین من و کی روش اختلاف نظرهایی وجود دارد اما هر وقت که ایشان بخواهد من با تمام وجود در خدمت تیم ملی ایران هستم. وظیفه من است که از تیم ملی حمایت کنم. من تنها مربی بودم که بعد از باخت تیم ملی برابر لبنان از کی روش حمایت کردم که ایشان دستیارانش را فرستاد و گفت بروید از قلعه نویی تشکر کنید که مردانگی کرد. البته هر جا هم که انتقادی باشد حتما این کار را خواهم کرد.

امیر قلعه نویی در پایان صحبت هایش شرایط استقلال برای دیدار روز شنبه برابر نفت را تشریح کرد و به نکته دیگری هم اشاره کرد و گفت: در این مدت برخی ها به من حمله کرده اند و با رفتارهای گرگ صفت و کفتار صفتی که داشتند می خواستند ذهن مردم را در مورد من خراب کنند. من باید به هواداران و مردم بگویم بعد از سه سال که به استقلال برگشتم این تیم را در سال اول قهرمان کردم و به جمع چهار تیم برتر آسیا رساندم. ما باید در آسیا فینالیست می شدیم اما برخی مشکلات این اجازه را به ما نداد.