دایی به داور چهارم: سر جایت بنشین

به گزارش افکارنیوز، پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و داماش گیلان توسط علی دایی و تهرانی از اکبر مالکی و فریدون معینی ۲ پیشکسوت عرصه ورزش به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش تجلیل شد.

*توپ‌جمع‌کن‌ها، عکاسان و مسئولان کنار زمین با لباس جدید در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

*هواداران داماش گیلان که تعداد اندکی داشتند با طبل تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

*پیش از آغاز بازی علی دایی به سمت نیمکت داماش رفت و با افشین ناظمی و دیگر نیمکت‌نشینان این تیم خوش‌وبش کرد.

*ابوالفضل حاجی‌زاده، امین متوسل‌زاده، سعید قدمی و روح‌الله سیف‌اللهی با دسته گل سمت نیمکت پرسپولیس و علی دایی رفتند. البته آنها چند دقیقه‌ای به خاطر حضور دایی در مراسم پیش از بازی معطل شدند و پس از اینکه سرمربی پرسپولیس روی نیمکت رفت سمت او رفتند.

*مارکار آقاجانیان، سیموئز، کریم باقری، افشین پیروانی، محمد پنجعلی و مجتبی محرمی میهمانان ویژه این بازی بودند. هواداران پرسپولیس به محض اینکه مجتبی محرمی را در ورزشگاه دیدند به شدت او را تشویق کردند و علیه استقلال شعار دادند که محرمی از آنها خواست علیه استقلال شعار ندهند.

*در اواسط نیمه اول و هنگامی که بازیکنان پرسپولیس بی‌توجه به بازیکن داماش که روی زمین افتاده بود بازی را ادامه دادند علیرضا نظیف‌کار به خاطر این حرکت به محمد نوری اعتراض کرد.

*دقیقه ۳۰ بازی صحنه مشکوک به هندی در زمین به نفع پرسپولیس اتفاق افتاد که از چشم داور دور ماند. در این صحنه کمک داور برای چند ثانیه پرچم خود را بالا نگه داشت اما داور او را ندید. در همین لحظه سرمربی پرسپولیس به شدت به داور چهارم بازی اعتراض کرد و همین مسئله باعثشد درگیری لفظی بین دایی و داور چهارم بوجود بیاید. علی دایی از داور چهارم می‌خواست که سرجایش بنشیند. در این هنگام سعید شیرینی هم از روی نیمکت بلند شد که اعتراض کند که البته با برخورد تند داور چهارم مواجه شد و به نیمکت بازگشت. این حرکت دایی باعثشد هواداران داماش علیه او شعار بدهند و پرسپولیسی‌ها او را تشویق کنند.

*بعد از این اتفاقات هواداران پرسپولیس با شعار «تبانی‌ تبانی - محسن قهرمانی» و «پنالتی‌ - پنالتی» اعتراض خود را به تصمیم داور اعلام کردند.

*هواداران پرسپولیس بعد از هر خطایی که به ضرر این تیم اعلام می‌کرد به کنایه شعار «پنالتی - پنالتی» سر می‌دادند.

*هواداران داماش به پرسپولیسی‌ها فحاشی کردند.

*با به ثمر رسیدن گل پرسپولیس توسط سیدجلال حسینی این بازیکن به شدت به خوشحالی پرداخت. محمد دایی اولین نفری بود که این گل را به علی دایی تبریک گفت. البته دایی خیلی‌ زود از نیمکت‌نشینان خواست تا روی نیمکت بنشینند. بعد از این گل بازیکنان داماش گیلان به داور اعتراض کردند و معتقد بودند گل پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

*پس از پایان نیمه اول هواداران پرسپولیس به شدت پیام صادقیان را مورد تشویق قراردادند.

* بازیکنان داماش گیلان پس از پایان نیمه نخست به سمت داور رفتند و با او به صحبت پرداختند که در این هنگام نیمکت‌نشینان داماش از بازیکنانشان خواستند از داور جدا شوند.

*هنگام خروج بازیکنان از زمین درگیری بین بازیکنان پرسپولیس، تیم داوری و یکی از بازیکنان داماش اتفاق افتاد که البته خیلی سریع پایان یافت.

*هنگام خروج داوران از زمین بازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران با تیم داوری به صحبت پرداخت.

*بعد از پایان نیمه بازیکنان نیمکتنشین داماش در زمین ماندند و خود را گرم کردند.