به گزارش افکارنیوز، وی در مورد اینکه پرسپولیس، ایده‌آل دایی هست یا نه، گفت: هر وقت به تیم نگاه کنی ترکیب ایده‌آلت را به دست نمی‌آوری ما باید بهتر کار کنیم و با وجود پیروزی مقابل داماش اما خیلی جا دارد تا بهتر شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض‌هایش به داوری و فریاد بر سر داور چهارم و احتمال محرومیتش گفت: چرا باید محروم شوم؟ کمک داور ۱۲ ثانیه پرچم را بالا نگه داشته ولی داور نمی‌بینید. گفت و گو ی من و داور چهارم بی ادبانه نبود. اگر من اعتراض نکنم چه کسی اعتراض کند؟ مردم که کور نیستند چطور همیشه برای ما نمی‌بینند. همین یک اشتباه کوچک می‌توانست تیم ما را عقب بیندازد. اگر توپ داماش گل می شد چه اتفاقی رخ می‌داد. اگر بازیکن داماش اخراج می‌شد شرایط عوض می‌شد. مگر شما عضو کمیته داوران هستید که من محروم شوم. مگر من توهینی به شما کردم؟

وی افزود: داور چهارم مدام به من می‌ گفت اخراجت می‌کنم. مگر من از اخراج شدن می‌ترسم؟ من فعلا باید مدتی مقابله هجمه‌ها بایستم چون یکسری حرف‌ها زده‌ام و تاوانش را هم می‌دهم. چه کسی باید به داور وسط بگوید کمک داور ۱۰ ثانیه پرچمش را بالا برده است. مگر در قانون داوری این قانون وجود دارد که وقتی داور ندید پرچم را پایین بیاوری؟!

دایی تصریح کرد: مگر داور کمکش را دید؟ چرا فقط صحنه‌های ما را نمی‌بینند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اخراج کفشگری مقابل دومین تیم شمالی، گفت: اخطار اول او را ببینید. به هیچ عنوان حتی به بازیکن حریف هم برخورد نکرد. اگر آن اتفاق نمی‌افتاد اخراجی در کار نبود. او عالی برای تیمم بازی می‌کند و در فوتبال این اتفاق‌ها می‌افتد.

دایی در مورد حمایت مجتبی محرمی از پرسپولیس، گفت: از او تشکر می‌کنم و انشالله از این به بعد هم با ما هست. پیروانی هم از ما حمایت کرد ولی بین ۴ تا ۶ ماه است که او را ندیده‌ام ولی حرفش به دلم چسبید. او گفت کسانی که خود را به خواب زده باشند نمی‌توان بیدار کرد. واقعا حرف قشنگی زد. عده‌ای را داریم که هنوز در حال پیش بردن اتفاق‌ها هستند. من فیلمی دارم که اگر آن را بیاوریم حرفم را قبول می‌کنید. در آن فیلم عکاس می‌گوید آقای فلانی من سرباز شما در تعاونی ناجا بودم. این برایتان کافی است. چرا به مردم دروغ می‌گویید؟ این مسایل مربوط به سال‌های گذشته است.

دایی تاکید کرد: مجتبی محرمی دوست ما است و ما همه چیز را آنالیز می‌کنیم و اگر او هم ایده‌ای داشته باشد از او استفاده می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به خاطر صحبت‌هایش در مورد داوری باید هزینه‌های زیادی را بپردازد، گفت: اصلا چنین فکری ندارم که عده‌ای قصد ضربه زدن به پرسپولیس را دارند. من در خصوص خودم حرف می‌زنم و نمی‌توانم کسی را زیر سوال ببرم. در مورد مسایل رخ داده چون خودم دخیل و سهیم بودم نظر می‌دهم. اشتباه و تخلف باهم فرق دارد و فاصله زیادی بین آنها وجود دارد. ممکن است من هم در تعویض‌هایم اشتباه کنم اما اینکه با بازیکن حریف صحبت کنم یک تخلف است. مطمئن هستم این مسایل نمی‌تواند یک سناریو باشد که به پرسپولیس ضربه بزند چون بحث۳۵ میلیون هوادار مطرح است. امروز هم نمی‌دانم چرا داور چند صحنه را ندید؟ ولی در بازی سپاهان و خیلی مسایلی که از قبل اتفاق افتاده بود محکم حرفم را زدم. تا زمانی که در فوتبال باشم سالم کار می‌کنم.

وی در مورد اینکه تمرکزتان به خاطر این اتفاق‌ها برهم نمی‌‌خورد، گفت: همکارتان گفت از محرومیت نمی‌ترسید و من هم جواب دادم و اگر از دست دادن تمرکز می‌ترسیدم امروز تیمم برنده نمی‌شد و مطمئن باشید که روی همه چیز تمرکز دارم. اکنون ۵ برابر زمان حضورم در راه آهن کار می کنم و شاید کسی این موضوع را باور نکند. نمی‌خواهم کسی فکر کند که من کم کاری کرده‌ام اگر کسی در مورد این مسایل از من نپرسد پاسخگو نخواهم بود. جالب است آقایان مصاحبه کرده‌اند و ساعت شش بعد از ظهر گفتند آن مصاحبه را چاپ نکن!

وی در مورد اینکه این اراده را در مسئولان برای حل مشکل میبینید، گفت: اصلا و ابدا. دایی با گفتن این دوکلمه نشست خبری را ترک کرد!