خوشحالی سرمربی لاس‌پالماس از بازگشت شجاعی

به گزارش افکارنیوز، روزنامه «laprovincia» چاپ استان لاس‌پالماس اسپانیا گزارش داد تیم فوتبال لاس‌پالماس روز گذشته(جمعه) پس از پیروزی متقدرانه مقابل هرکولس در دور سوم از رقابت‌های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری اولین جلسه تمرینی خود را انجام داد.

شاگردان سرخیو لوبرا فردا(یکشنبه) در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته دوم اسپانیا در خانه خود پذیرای رئال مورسیا، تیم دوم جدول رده‌بندی هستند. برنامه‌ریزی باز‌های لیگ و جام حذفی به قدری فشرده است که زردپوشان جزایر قناری برای انجام این بازی تنها ۲ جلسه تمرینی خواهند داشت.

جلسه نخست تمرین زردپوشان جزایر قناری روز گذشته(جمعه) با حضور مسعود شجاعی، هافبک ایرانی این تیم برگزار شد و جلسه دوم تمرین لاس‌پالماس ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی در زمین تمرین بارانکو سکو برگزار می‌شود.

تمرین اول این تیم دسته دومی ۳ خبر خوب را برای سرخیو لوبرا به همراه داشت. خبر خوش اول، همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازگشت مسعود شجاعی، یکی از ارکان اصلی موفقیت زردپوشان در فصل جدید به تمرینات تیم بود. این هافبک در ۳ پیروزی اخیر لاس‌پالماس در گل‌های به ثمر رسیده تاثیری مستقیم داشته است. مسعود موفق شد ابتدا دروازه رئال‌خائن را بگشاید، سپس پاس گل فوق‌العاده او در بازی با خیرونا و پاس گل استثنایی‌اش به کارلوس آراندا در دیدار مقابل کوردوبا حاصل تلاش وی بود.

این هافبک ۲۹ ساله به دلیل حضور در دیدار ایران برابر تایلند در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا دیدار زردپوشان مقابل سابادی در رقابت‌های لیگ و بازی مقابل هرکولس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی را از دست داد ولی شجاعی در بازی فردا مقابل مورسیا حضور خواهد داشت.

مسعود سه‌شنبه شب در بازی مقابل تایلند ۷۹ دقیقه بازی کرد و چهارشنبه به اسپانیا بازگشت. البته او در دیدارهای آینده تیم ایران در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ که در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۹ نوامبر برگزار خواهد شد مجدداً به ایران بازخواهد گشت و به این ترتیب بازی مقابل میراندس را از دست خواهد داد.

خبرهای خوش دیگر برای سرمربی لاس‌پالماس بازگشت سپاس دلف، مهاجم بلغارستانی و رهایی کارلوس آراندا اسپانیایی از بند مصدومیت بود.

یاران مسعود شجاعی در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در مکان دوازدهم جدول ۲۲ تیمی لیگ دسته دوم اسپانیا قرار دارند و در صورت غلبه بر مورسیا میتوانند خود را تا ردههای بالای جدول بالا بکشند.