کریمی با وانت هم به اردو بیاید باز هم حقوقش کفاف نمی‌دهد!

به گزارش افکارنیوز، منوچهر مقصودی در مورد حقوق بازیکنان و مربیان تیم ملی بوکس اظهار داشت: بازیکنان تیم که فعلا حقوقی نمی گیرند و مربیان هم ماهیانه چهارصد هزار تومان از فدراسیون دریافت می کنند. با این مبلغ اگر کریمی و دیگر مربیان که از بیرون تهران به اردو می آیند با وانت هم تردد کنند بازهم حقوقشان کفاف ایاب و ذهابشان را نمی دهد.

وی ادامه داد: تقریبا ۱۴۵ میلیون تومان بودجه تاکنون دریافت کردیم که از این مبلغ ۷۰ میلیون را به خاطربدهی به هتل المپیک دادیم. ظاهرا قرار است ۹۰۰ میلیارد تومان به فدراسیون های ورزشی بودجه بدهند که در صورت محقق شدن این امر می توان گفت ۲ یا ۳ میلیارد از این مبلغ به بوکس خواهد رسید. در این صورت اوضاع کمی بهتر می شود.

نائب رئیس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: فعلا برای تیم ملی بزرگسالان اعزامی نداریم ولی هر ورزشکاری که در مسابقات قهرمانی کشور حاضر نشود قطعا در اردوها جایی نخواهد داشت و در این مورد با هیچ کس شوخی نداریم. احتمالا رقابت های قهرمانی کشور در آبان ماه و به میزبانی بابل برگزار می شود و امیدوارم این رقابت ها نیز در سطح بالایی برگزار شود.

مقصودی تصریح کرد: در کنار تیم بزرگسالان رده های سنی نوجوانان و جوانان رقابت های جهانی را پیش رو دارند که به احتمال زیاد در قزاقستان برگزار خواهد شد به همین دلیل باید این دو تیم را نیز برای این میدان سخت آماده کنیم. امیدوارم ملی پوشان این رده سنی نیز بتوانند برای ورزش ایران مدال آوری کنند.