به گزارش افکارنیوز، به نظر می رسد نمی توان پایانی را برای اختلافات امیر قلعه نویی و واعظ آشتیانی متصور شد. این دو در دورتازه ای از اختلافات و در اوج مطرح شدن مباحثی در خصوص فساد درفوتبال، مجددا به انتقاد از یکدیگر پرداخته اند. انتقاداتی که بیشتر تکراری است اما بعضا در میان سخنان رد و بدل شده برخی نکات کلیدی نیز وجود دارد.

به عنوان نمونه واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشین استقلال امروز در صحبت هایش به موضوع پیشنهاد تبانی به روشن ایرماتف داور یکی از بازی های آسیایی استقلال اشاره کرده و گفته است: «یکی از مسئولان استقلال به بنده پیشنهاد داد ۵۰ هزار دلار به روشن ایرماتف بدهیم تا وی به نفع استقلال داوری کند. این مسئول در فصلی که من بودم از استقلال رفت و چند سال بعد دوباره بازگشت.»

فارغ از تایید یا تکذیب صحبت های امیر رضا واعظ آشتیانی، حالا پرسشی که مطرح می شود این است که کدام مسئول سابق باشگاه استقلال چنین پیشنهادی را به واعظ آشتیانی ارایه کرده است؟! هر چند واعظ دراین چند ساله تلاش کرده از بکار بردن نام این مقام مسئول خودداری کند اما ' کد ' تازه ای که وی در آخرین مصاحبه اش داده تا حدودی شرایط را تغییر داده است.

مدیرعامل پیشین استقلال گفته 'این مسئول در فصلی که من بودم از استقلال رفت و چند سال بعد دوباره بازگشت.