دارم تاوان جدایی از استقلال را می دهم

به گزارش افکارنیوز، پیروز قربانی درباره محرومیتش از حضور در تمرین‌های تیم راه آهن سورینت توضیح داد: «خدا شاهد است خودم هم نمی‌دانم چرا اجازه نمی‌دهند به تمرین بروم! اعلام کرده‌اند که امروز برای صحبت با مدیرعامل به باشگاه بروم اما مثل اینکه آقای رئیسی‌کیا امروز و فردا مرخصی است. واقعا نمی‌دانم چه کار کرده‌ام.»

وی ادامه داد: «من چند سال پیش اشتباه کردم و از استقلال بیرون آمدم. الآن هم تاوان جدا شدنم از استقلال را می‌دهم.»

قربانی که در فصل قبل بعد از بازی تیمش با استقلال صحبت‌های تندی را علیه این باشگاه مطرح کرد و کادر فنی و مدیریتش را ناپاک دانست، درباره چرخش ۱۸۰ درجه‌ای‌اش در قبال استقلالی‌ها گفت: «من در حالتی بودم که عصبانی شدم و آن حرف‌ها را زدم. الآن که فکر می‌کنم می بینم جدایی‌ام از استقلال اشتباه بزرگی بود. نمی‌گویم می‌خواهم برگردم اما هر چند جدایی‌ام به لحاظ بسیاری مسائل به نفعم شد و از لحاظ مالی زندگی‌ام تکان خورد ولی وقتی به چیزهای دیگر نگاه می‌کنم می بینم باید در استقلال می‌ماندم.»

بازیکن تیم راه آهن همچنین در پاسخ به این پرسش که جرقه اختلافاتش با باشگاه راه‌آهن از چه زمانی زده شد، اظهار کرد: «جرقه‌ای در کار نبود! مربی تیم صبح بازی با تراکتورسازی به من گفت شما امروز در ترکیب اصلی نیستی؛ نظرت چیست؟ من هم گفتم بر اساس اخلاقیاتم نمی‌توانم روی نیمکت کمکی به تیم کنم و به خانه‌ام بروم بهتر است. مربی هم از این حرفم استقبال کرد و گفت قربانی مردانگی کرد. اما نمی‌دانم چرا یک هفته بعد همه چیز عوض شد؟ مشکل خاصی نبود و من بعد از بازی تراکتور حتی با تیم تمرین هم کردم. اگر واقعا اشتباهی انجام داده بودم علنی می‌گفتم فمثلا بی احترامی کردم و مثلا زیر توپ می‌زدم.»

قربانی ادامه داد: «کاری که باشگاه با من کرد، بی احترامی بود و به من بر خورد. بعد از این همه سابقه در لیگ به من بی احترامی کردند. همانطور که گفتم دارم تاوان تصمیم اشتباهم و جدایی از استقلال را می‌دهم و امیدوارم دیگر تصمیم اشتباهی در زندگی‌ام نگیرم.»

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا نرفتنش به بازی اهواز با باشگاه هماهنگ شده بود یا نه، بیان کرد: من با سرپرست تیم صحبت کردم و او هم حرف مربی را به من انتقال داد. اما من حس کردم صحبت مربی ناشی از بیتفاوتی است و رفتن یا نرفتنم به اهواز فرقی برایشان ندارد. من جایی که منفعل باشم دوام نمیآورم. هیچ کاری را هم سرخود انجام ندادهام و دوست دارم بدانم دلیل محرومیتم چیست.