اتلتیکومادرید قاطعانه از سد بتیس گذشت

به گزارشافکارنیوز،در ادامه بازی‌های هفته دهم لالیگا، شب گذشته(یکشنبه) ۳ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها، اتلتیکو مادرید، تیم دوم جدول رده‌بندی در خانه‌اش رئال بتیس را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و اختلاف خود با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش، رئال مادرید را به ۵ امتیاز افزایش داد.

در این بازی اولیور در دقیقه یک، داوید ویا ۲ بار در دقایق ۵۳ و ۵۷، دیه‌گو کاستا در دقیقه ۶۵ و گابی در دقیقه ۹۰ گلزنی کردند تا اتلتیکومادرید ۲۷ امتیاز شده و به فاصله یک امتیازی بارسلونای صدرنشین برسد.

شب گذشته همچنین ویارئال در ورزشگاه ال‌مادریگال برابر والنسیا به پیروزی پرگل ۴ بر یک دست پیدا کرد. گل‌های زیردریایی زرد را در این بازی، ایکه‌چوکوو اوچه در دقیقه ۱۷، هرنان پرس در دقیقه ۲۲ و جووانی دوس‌سانتوس ۲ بار در دقایق ۴۹ و ۸۴ به ثمر رساندند. ضمن اینکه جووانی دوس سانتوس در دقیقه ۴۹ یک پنالتی ویارئال را به هدر داد. در سمت مقابل هم ریکاردو کاستا در دقیقه ۶۳ تنها گل والنسیا را به ثمر رساند. ویارئال با ۳ امتیازی این بازی ۲۰ امتیازی شد و جایگاه خود در رده چهارم جدول رده‌بندی لالیگا را تثبیت کرد.

در دیگر بازی‌ دیشب نیز رئال سوسیه‌داد با نتیجه ۳ بر صفر میهمان خود، آلمریا را شکست داد. پیش از این بازی نیز سویا در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک از سد اوساسونا گذشته بود که در این بازی اوساسونا از دقیقه سی‌وپنجم ۱۰ نفره به کارش ادامه داد.

در پایان هفته دهم لالیگا، در جدول ردهبندی این رقابتها، بارسلونا با ۲۸ امتیاز در صدر قرار دارد، اتلتیکو مادرید با یک امتیاز کمتر در رده دوم جای گرفته و رئال مادرید با ۲۲ امتیاز سوم است.