به گزارش افکارنیوز، حسن رحیمی ضمن بیان این مطلب افزود: من خودم را می گویم هیچ درآمدی از جای خاصی ندارم و برای آنکه بتوانم خرج زندگی روزمره ام را تامین کنم دلخوش به حضور در مسابقات لیگ هستم که متأسفانه امسال با تصمیم شورای فنی ملی پوشان مسابقات جهانی ۲۰۱۳ نمی توانند در این مسابقات کشتی بگیرند.

رحیمی تصریح کرد: در مسابقات جهانی امسال قهرمان شدم اما باور کنید نه تنها تاکنون مبلغی را به عنوان جایزه دریافت نکرده ام بلکه مسئولان ورزشی هیچ تقدیری را نیز از افتخارآفرینان این مسابقات انجام نداده اند، البته ما برای پاداش کشتی نگرفتیم و هدفی جزء به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس ایران را در ذهن نداشتیم اما حالا هم که خودمان می خواهیم کسب درآمد کنیم با توجه به قوانین وضع شده نمی توانیم این کار انجام دهیم.

وی افزود: فکر نمی کنم حضور در مسابقات لیگ برای ملی پوشان توقع خیلی زیادی باشد چرا که آنها از این مسابقات بدون نیاز به کسی می تواند مخارج زندگی شخصی خود را تامین کنند.

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی ۲۰۱۱ تاکید کرد: با توجه به این که زمان مسابقات لیگ مناسب است حضور ملی پوشان در این رقابتها نه تنها ضرری برای آنها نخواهد داشت بلکه کمک می کند تا این نفرات از آمادگی لازم برای شرکت در اردوهای تیم ملی دور نشوند.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: از شورای محترم فنی خواهش می کنم با تجدید نظر در خصوص قانون عدم حضور ملی پوشان جهانی برای شرکت در رقابتهای لیگ تصمیم بهتری را اتخاذ کنند تا ما هم بتوانیم با کشتی گرفتن در این مسابقات به هدف خود برسیم.