به گزارش افکارنیوز، بهناز شفیعی درباره خداحافظی فرهاد مجیدی عنوان کرد: «از این خبر خیلی ناراحت شدم و مجیدی می‌توانست تا ۲،۳ سال دیگر بازی کند. این خداحافظی خیلی زود بود و او هنوز یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است.»

وی ادامه داد: «کاش خداحافظی او در یک بازی پر تماشاگرتر اتفاق می‌افتاد. بازی استقلال و پرسپولیس که هم دربی بود و هم یک بازی پر تماشاگر، زمان بهتری بود که مجیدی فوتبال را کنار بگذارد اما او همه را غافلگیر کرد و من از این نوع خداحافظی مجیدی خیلی ناراحت شدم. مسابقه‌ای که تماشاگران کمی داشت خداحافظی مجیدی را خراب کرد.»

همسر ناصر حجازی با بیان اینکه مجیدی آمادگی بدنی بالایی داشت و در بازی‌ها موثر بازی می‌کرد، تصریح کرد: «اگر ناصر خان بود اجازه نمی‌داد مجیدی این تصمیم را بگیرد و در این شرایط خداحافظی کند. ناصر حجازی با این تاثیرگذاری اجازه نمی‌داد مجیدی در این مقطع فوتبال را کنار بگذارد. او فرهاد و بازی‌اش را دوست داشت و شاید اگر زنده بود مجیدی خداحافظی نمی‌کرد.»

شفیعی درباره ارتباط مجیدی با خانواده حجازی گفت: «زمانی هم که ناصر خان زنده بود ما ارتباط خاصی با فوتبالیست‌ها نداشتیم اما فرهاد تماس می‌گیرد و حال ما را می‌پرسد. او هر چند وقت یک بار به ما زنگ می‌زند و حتی برای تبریک اعیاد تماس می‌گیرد.»

وی درباره اینکه شاگرد حجازی میتواند جا پای او بگذارد، خاطرنشان کرد: مجیدی در لندن در کلاسهای مربیگری ثبتنام کرده است و امیدوارم بتواند مانند بازیگریاش در مربیگری هم بدرخشد. من نمیتوانم در این باره نظر بدهم اما هر بازیکن موفقی نمیتواند مربی موفقی هم باشد و من امیدوارم مجیدی که بازیکن موفقی بود مربی موفقی شود.