پیشنهاد نفت و تراکتور برای رضایی
گروه ورزشی-

جدایی غلامرضا رضایی مهاجم ریزنقش و سابقا ملی پوش پرسپولیس از جمع سرخ‌ها در نیم فصل قطعی است. شاید کسی فکرش را نمی‌کرد که بازیکن مورد علاقه دایی که با او به پرسپولیس و تیم ملی هم آمد با او دچار مشکل شود. رضایی یک فصل نا‌امیدکننده دیگر را نیز در پرسپولیس ادامه می‌دهد و در حالی که کمتر هواداری مایل به ماندنش است خودش با پای خودش قصد رفتن دارد.

به گزارشافکارنیوز؛رضایی به دلیل نیمکت نشینی‌های مدوام حضور در تیم ملی را از دست داده و از همین رو قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی در نیم فصل دوم بازی کند تا بتواند جایی در میان مسافران برزیل داشته باشد. از همین رو گمانه زنی‌های فراوانی درباره مقصد آتی مهاجم شماره ۱۰ پرسپولیس شنیده می‌شود. در همین رابطه طی روزهای گذشته صحبت از پیشنهاد استقلال به غلامرضا رضایی به گوش رسید.
امیر قلعه نویی از مسوولان استقلال خواسته تا هر چه سریع‌تر برای جذب این بازیکن اقدام کنند و اجازه ندهند این بازیکن سر از تیم‌های دیگر در بیاورد.

از همین رو علی فتح ا...زاده در نظر دارد که تحت هر شرایطی که شده بمب نیم فصل را با جذب رضایی منفجر کند اما با مخالفت مهاجم پرسپولیس فعلا این موضوع منتفی شده. در همین رابطه خبر میرسد که دو پیشنهاد جدی به رضایی رسیده و او در حال حاضر در حال بررسی آنهاست. نفت و تراکتور دو مشتری جدی رضایی هستند که پیشنهادات خود را به شماره ۱۰ سابق پرسپولیس ارائه دادهاند. با این وجود خود رضایی بیشتر تمایل به نفت دارد. چرا که علاوه بر حضور در تهران، سرمربی آن یحیی گل محمدی است که به او اعتقاد فراوانی دارد.