فوتبالیست دوپینگی مجیدی نیست!

به گزارش افکارنیوز، دکتر احمد هاشمیان خاطرنشان کرد: ما تا پایان هفته رای خود را اعلام می‌کنیم و اگر نسبت به این حکم اعتراضی نباشد، مشخصات کامل بازیکن دوپینگ کننده را منتشر خواهیم کرد، اما مطمئن باشید این بازیکن فرهاد مجیدی نیست.

رییس کمیته پزشکی تصریح کرد: ما علاوه بر خود بازیکن به مدیرعامل و کادرفنی باشگاهی که آن بازیکن حضور دارد درباره دوپینگ اطلاع داده‌ایم و تمامی آنها از این موضوع مطلع هستند.

او در پاسخ به این سوال که بازیکن دوپینگی چه کسی است، گفت: اگر به هوش خبرنگاری خود مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که این فرد کیست. ما این نتیجه را تا چند روز آینده اعلام خواهیم کرد.

دکتر هاشمیان درباره هجمه‌های اخیر به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال نیز اظهار کرد: ما برحسب قرعه‌کشی آزمایشات خود را از ورزشکاران انجام می‌دهیم و به هیچ عنوان به نام اشخاص کاری نداریم. من برای کسانی که این حملات را به ما داشتند متاسف هستم. البته ما به این هجمه‌ها عادت کرده‌ایم ولی کار خودمان را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

او تصریح کرد: این بازیکن هم اکنون تعلیق موقت است و ما هیچ ابایی از معرفی فردی که دوپینگ کرده نداریم، همان‌طور که سال پیش بازیکنان خاطی پرسپولیس و استقلال که شناخته شده بودند را معرفی کردیم.

رییس کمیته پزشکی افزود: امیدوارم روزی فرا رسد رویکرد رسانههای ما نسبت به این مسائل تغییر پیدا کند و مانند برخی سایتها و یا روزنامهها این اتهامات را به کمیته پزشکی وارد نکنند.