واکنش بازیکن داماش به پیشنهاد پرسپولیس و استقلال

به گزارش افکارنیوز، آبشک افزود: مسئولان پرسپولیس تا الان تماسی با من نداشته اند و شاید آنها با مدیر برنامه ام مذاکره کرده اند.

بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان درباره شایعه تبانی اش در بازی مقابل پرسپولیس بیان کرد: من در یک صحنه بازی می خواستم کار جوانمردانه انجام دهم و توپ را به بیرون بزنم که یکدفعه بازیکن پرسپولیس از پشت توپ را گرفت و بازی را ادامه داد. عابدینی با مشاهده این صحنه خیال کرد که من مقابل پرسپولیس بی تفاوت بازی کردم در حالیکه به این صورت نبود.

وی اظهار داشت: سرمربی تیم مرا به خاطر مصاحبه در بازی گذشته نیمکت نشین کرد. به هر حال شرایط من در داماش مناسب نیست و بهتر است که دیگر در داماش نمانم و به تیم دیگری بپیوندم.

آبشک درباره پیشنهاد استقلال به وی اظهار داشت: من پیشنهادی از تیم فوتبال استقلال تا الآن نداشته ام و مدیر برنامه ام هم مذاکره ای با مسئولان باشگاه استقلال نداشته است.

وی درباره شایعه دوپینگی بودن حسن زاده و حاجتی بازیکنان تیم فوتبال داماش گفت: من در جریان این موضوع نیستم تا در این باره صحبت کنم. همچنین این ۲ بازیکن در تمرینات تیم حضور دارند و به نظر نمی رسد که دوپینگ کرده باشند.

بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان تصریح کرد: نیمکت نشینی برخی از بازیکنان به علت مسائل فنی نیست و مصاحبه های انجام شده باعثاین شده که آنها در ترکیب تیم قرار نگیرند.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال با شرایط به وجود آمده، به نفع باشگاه و من است که از داماش جدا شوم.