واکنش دایی به محرومیت سرمربی الوند

به گزارش افکارنیوز، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی درباره این دیدار گفت: مطابق معمول دیدارهای جام حذفی شرایط خاصی دارند و هیچ کس در آنها از پیش بازنده نیست. نتایج اصلی نشان می‌دهد که تیم‌های لیگ یکی با انگیزه بالایی برابر حریفان ظاهر می‌شوند و همان طور که دیدید چندین لیگ برتری توسط تیم‌های لیگ یکی‌ حذف شدند. حریفمان استقلال خوزستان را شکست داده است و من به بازیکنانم گفته‌ام که به هیچ وجه حریف را دست کم نگیرند. ما فردا بازی سختی را پیش‌رو داریم و البته این به این شرط است که ما خودمان نباشیم. اگر خودمان باشیم، می‌توانیم پیروز شویم و در جام حذفی برای قهرمانی تلاش کنیم. می‌خواهیم به فینال برسیم و قهرمان جام حذفی شویم.

او افزود: از تیم الوند شناخت کافی داریم و دو بازی آنها را آنالیز کرده‌ایم. یکی برابر استقلال خوزستان و دیگری برابر پدیده شاندیز بود. آنها تیم بسیار خوبی هستند ولی ما پرسپولیس هستیم و با هوادارانمان می‌توانیم حریف را شکست دهیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به بازیکنان ذخیره‌اش به دلیل نزدیکی این دیدار با بازی روز چهارشنبه تیمش برابر استقلال خوزستان بازی می‌دهد، اظهار کرد: ما بازیکن اصلی و غیراصلی نداریم، من به همه بازیکنانم اعتماد دارم و بسته به شرایط از آنها استفاده می‌کنم. تلاش می‌کنیم بهترین ترکیب ممکن را در بازی فردا به میدان بفرستیم و با آسودگی پیروز شویم. همه بازیکنان ما در حد بازیکن اصلی هستند و خوب کار می‌کنند.

سرمربی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای این بازی محروم یا مصدومی هم دارد، اضافه کرد: در جام حذفی خدا را شکر محرومی نداریم اما درباره مصدومان باید بگویم که دو، سه بازیکنانمان مصدوم هستند که شرایط‌شان امروز مشخص می‌شود. کسانی که مثل صادقیان، رضایی و دهنوی از این جمله محسوب می‌شوند.

دایی به سوالی درباره مشکلات مالی پرسپولیس این گونه پاسخ داد: مطمئنا مشکلات مالی مساله کوچکی محسوب نمی‌شود. بازیکن باید با خیال راحت به میدان برود و باشگاه از او حمایت کند. متاسفانه در این مدتی که با رویانیان کار کرده‌ام، ‌ دیدم که همیشه تنها بوده و انصافا هم نمی‌توان تیمی مثل پرسپولیس را از لحاظ مالی به تنهایی ساپورت کرد. از هیات مدیره باشگاه می‌خواهم تا به رویانیان کمک کند. به هر حال وزیر ورزش و جوانان هنوز انتخاب نشده و تا زمانی که دو تیم استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند، زمان زیادی باقی مانده است. بنابراین دولت باید به تیم‌هایی که سرپرستی شان را بر عهده دارد کمک کند. امسال فشار زیادی روی ما بوده و خیلی‌ها شاید دوست نداشته باشند که پرسپولیس نتیجه‌ بگیرد. آنهایی که شاید پرسپولیسی نیستند و یا این که دوست ندارند علی دایی با ایده‌هایش موفق شود. ان‌شاءالله که فشار پیش روی را باشگاه مدیریت می‌کند. الان به تیم خوبی تبدیل شده ‌ایم که البته جا دارد خیلی بیشتر از این‌ها پیشرفت کنیم. نباید دغدغه‌ مالی داشته باشیم؛ چرا که این مساله به ما آسیب می‌زند.

سرمربی پرسپولیس در پایان و در پاسخ به سوالی درباره محرومیت سرمربی الوند همدان گفت: دخالتی در این مسائل ندارم و اگر دست من بود، همین الان درخواست میدادم تا ایشان را ببخشند. مخالف این گونه برخوردها هستم و تا الان هم خبر نداشتم که سرمربی آنها فردا روی نیمکت نخواهد بود. من جلوی شما خبرنگاران از سازمان لیگ میخواهم که اگر امکان دارد، سرمربی الوند همدان را ببخشند؛ چرا که خودم دوست دارم حریفم با تمام قدرت برابرمان ظاهر شود تا ما تواناییهایمان را به خوبی نشان دهیم. الوند تیم بسیار خوبی است و امسال هم بسیار خوب کار کرده. به هر حال محرومیت ایشان به گردن من نیست و کاری از دست من برای سرمربی این تیم برنمیآید.