دایی: بعضی دوستان نمی‌خواهند تیم نتیجه بگیرد

به گزارش افکارنیوز، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل الوند همدان در جام حذفی اظهار داشت: مطابق معمول بازی‌های جام حذفی شرایط خاص خود را دارد. هیچ تیمی از قبل بازنده نیست. نتایج جام حذفی در روزهای اخیر نشان داد که تیم‌های لیگ یکی با انگیزه بالایی در رقابت‌ها حاضر می‌شوند و تلاش می‌کنند به مراحل بالاتر صعود کنند. الوند همدان هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: این تیم توانست استقلال خوزستان را در مرحله قبلی حذف کند. مطمئناً کار سختی در بازی فردا داریم. به تمام بازیکنان هم گفتم که بازی فردا را خیلی جدی بگیرند. اگر خودمان نباشیم شرایط سخت خواهد شد اما اگر خودمان باشیم و کارهای تمرینی‌ای که انجام داده‌ایم را به اجرا بگذاریم، می‌توانیم این بازی را با برتری پشت سر بگذاریم و تلاش می‌کنیم تا به فینال جام حذفی صعود کرده و قهرمانی را از آن خود کنیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازی‌های الوند را مقابل استقلال صنعتی، استقلال خوزستان و پدیده آنالیز کردیم. شناخت کافی از آنها داریم. بازیکنان خوبی دارند اما ما هم پرسپولیس هستیم و با حمایت هواداران‌مان فردا می‌خواهیم بازی را ببریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

دایی در مورد اینکه آیا در بازی فردا از بازیکنان اصلی استفاده خواهند کرد، گفت: ما بازیکن اصلی و غیر اصلی نداریم. اعتقاد دارم که همه بازیکنانم در یک حد هستند. از همه آنها بسته به شرایط استفاده می‌کنیم. ما از بهترین بازیکنان در زمین استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در بازی فردا با آسودگی بیشتر و راحت‌تر بازی را به اتمام برسانیم. همه بازیکنانم در حد تیم اصلی هستند. تمام بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد محروم و مصدومان در بازی فردا گفت: خوشبختانه ما در جام حذفی محروم نداریم اما یکی دو بازیکن‌مان مصدوم هستند که شرایطشان را امروز بررسی می‌کنیم تا ببینیم می‌توانند بازی کنند یا خیر، پیام صادقیان با ما تمرین نکرده و قاسم دهنوی هم مریض بوده. غلامرضا رضایی هم با تیم نبوده حالا باید ببینیم در تمرین امروز شرایطشان چگونه است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس اخیراً درباره مشکلات مالی این تیم صحبت کرده‌اند و آیا این مسئله در تیم تأثیرگذار نخواهد بود، گفت: مطمئناً مسئله کوچکی نیست که بخواهیم بگوییم تأثیرگذار نیست. بازیکن باید با خیال راحت بازی کند و باشگاه هم حمایت لازم را انجام دهد و قرارداد بازیکن را به موقع پرداخت کند. متأسفانه در این مدتی که من کنار سردار رویانیان بودم او همیشه تنها بوده است، تنهایی نمی‌شود تیم بزرگی چون پرسپولیس را از لحاظ مالی حمایت کرد.

وی افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم. از هیئت مدیره درخواست دارم که به تیم کمک کند و منابع مالی را تأمین کند. متأسفانه وزیر ورزش هم هنوز انتخاب نشده است. ما تا بخواهیم تیم‌هایی چون پرسپولیس را خصوصی کنیم فکر نمی‌کنم به این سادگی باشد این تیم‌ها دولتی هستند و باید دولت از این تیم‌ها که سرپرستی آنها را برعهده دارد حمایت کند. ما دو سال شرایط خیلی سختی را گذراندیم. امسال هم شرایطمان خوب نیست خیلی مسائل به تیم فشار آورده است، بعضی دوستان نمی‌خواهند تیم نتیجه بگیرد و مطمئناً چنین چیزی است زیرا همه پرسپولیسی نیستند و دلشان با پرسپولیس نیست. نمی‌خواهند علی دایی با اعتقادهایش موفق باشد. در این مدت فشار بر روی تیم زیاد بوده باید این مسئله را جمع و جور کنیم و امیدوارم مدیریت باشگاه به نحو احسن این مسئله را حل کند.

دایی تصریح کرد: ما هم‌اکنون تیم شده‌ایم البته نه آن تیمی که من می‌خواهم. هنوز جا دارد که بهتر بشویم باید به تیم خیلی کمک شود تا دغدغه‌ای نداشته باشیم. مطمئناً اگر این مسائل وجود داشته باشد تیم را اذیت خواهد کرد و ما هم دچار آسیب می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه سرمربی الوند همدان یک روز قبل از بازی محروم شده و او از این موضوع متعجب شده بود، تصریح کرد: ما به این مسائل کاری نداریم اگر دست من بود جلوی شما از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست می‌کردم محرومیت او را ببخشند و روی نیمکت بنشیند. من مخالف این مسائل هستم. این موضوع را از شما شنیدم و خدا شاهد است که خبر نداشتم. نمی‌دانم علت محرومیت او چیست؟

وی افزود: جلوی شما از مسئولان خواهش میکنم اگر جا دارد محرومیت او را ببخشند خودم دوست دارم تیم حریف با تمام قوا مقابل ما بازی کند تا ما بتوانیم توانایی خود را نشان دهیم. به این مسائل کاری ندارم. تیم الوند سال گذشته نتایج خوبی کسب کرد و امسال هم جز بازی آخرش مقابل پدیده نتایج خوبی کسب کرده بود. من به مسائل دیگر وارد نمیشوم کاری از دست من بر نمیآید. مطمئن باشید اگر دست من بود محرومیت او را میبخشیدم.