به گزارش افکارنیوز، در آغاز هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز شش دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار این هفته دیدار تیم‌های میثاق تهران و دبیری تبریز در حالیکه شش دقیقه و ۸ ثانیه به پایان این بازی باقی مانده بود به جنجال کشیده شد و نیمه‌تمام باقی ماند. این درگیری زمانی به وجود آمد که وحید شمسایی گل سوم دبیری و تساوی‌بخش تبریزی‌ها را وارد دروازه میثاق کرد که این موضوع با اعتراض هواداران تیم میزبان همراه بود و پس از آن به پرتاب بطری و هجوم به درون زمین پرداختند. این بازی در حالی به جنجال کشیده شد که سرمربیان دو تیم یعنی محمود خوراکچی و وحید شمسایی از دوستان قدیمی به حساب می‌آیند.

همین امر باعثشد تا داور بازی را نیمه‌تمام اعلام کند و در حالیکه بازی با نتیجه۳ بر ۳ دنبال می‌شد داور زمین را ترک کرد.

در دیگر دیدار تیم فوتسال منصوری قرچک میزبان تأسیسات دریایی بود که در پایان توانست با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد و با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر پائین‌تر از دبیری در رده دوم قرار بگیرد.

هلال‌احمر تبریز هم ۵ بر ۳ مقابل میزبان خود راه ساری به برتری رسید تا ۱۳ امتیازی شود و به رده سوم صعود کند. دیدار تیم‌های فوتسال شهرداری سابق و حفاری اهواز هم با نتیجه ۵ بر یک به سود شاگردان ناظم‌الشریعه در حفاری به پایان رسید. شاگردان سید مهدی ابطحی در شهرداری ساوه مقابل تیم سابق سرمربیشان شکست سنگینی را تجربه کردند.

در دیگر دیدار شهرداری تبریز ۴ بر یک میزبان خود ماهان تندیس قم را از پیش رو برداشت و با ۱۱ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

در آخرین بازی امروز هم فرش‌آرا میزبان زمزم اصفهان بود که در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید.

دیدار تیمهای فوتسال گیتیپسند و پتروشیمی ماهشهر به علت درخواست مسئولان اصفهانی یک روز به تعویق افتاد و فردا برگزار خواهد شد.