به گزارش افکارنیوز، محمود خوراکچی، درباره اتفاقات دیدار تیم‌های میثاق تهران و دبیری تبریز اظهار داشت: پیش از بازی اعلام کرده بوند که عبدالحمید باقری و عبدالغنی داور این مسابقه هستند اما هنگام گرم کردن دیدیم که به جای آقای باقری آقای فولادی داور مسابقه شده است و این موضوع بدون اطلاع ما انجام شده بود.

وی افزود: بازی خیلی خوب پیش می‌رفت و کیفیت آن چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ اخلاقی در سطح جهانی بود اما داور نتوانست این بازی را مدیریت کند و در چند صحنه بازیکنان باتجربه دبیری کارهایی انجام دادند تا جو سالن را خراب کنند و طوری نشان دهند که میزبانی تهران خوب نبوده و همین باعثشد تماشاگران تحریک شوند.

سرمربی تیم میثاق تهران گفت: بعد از گل شمسایی، سرپرست تیم ما برای مدیریت حاشیه‌های زمین و به حمایت از داور وارد زمین شد اما به یک‌باره همه چیز به هم ریخت که فیلم این بازی موجود است.

خوراکچی خاطرنشان کرد: در صحنه‌ای که داور ضربه شمسایی را گل اعلام کرد آقای عبدالغنی از داور دوم استعلام کرد که ایشان اعلام کرد گل نشده است. بعد از آن از داور سوم و چهارم هم استعلام گرفت که من این صحنه‌ها را دیدم. حتی به ما اعلام کردند که از آقای افتخاری هم استعلام گرفته شده که البته من این صحنه را ندیدم اما مگر می‌شود که بعد از استعلام از داور دوم باز هم درباره یک صحنه از کسان دیگر هم سوال کنند؟

وی در پایان تصریح کرد: من حرفم این است که اگر گل آقای شمسایی صحیح باشد از آقای عبدالغنی عذرخواهی میکنم و یک ثانیه هم در این فوتسال نمیمانم اما اگر این ضربه گل نشده باشد از آقای عبدالغنی میخواهم که از فوتسال برود.