شایعه خطرناک در مورد دایی

به گزارش افکارنیوز، سال‌هاست که درباره قلعه‌نویی و ارتباط خوبی که با برخی بازیکنان حریف داشته شایعه‌سازی می‌شود و آخرین نمونه‌اش اعتراض شدید رسول خطیبی سرمربی این فصل فولاد گسترش به تماس استقلالی‌ها با بازیکن جوان تیمش مربوط می‌شود.

این ادعاها البته هیچ‌وقت ثابت نشده و منتشرکنندگان آن هم هرگز محکوم نشدند. حالا نوبت اتهام زدن به علی دایی به خاطر این رابطه‌های خاص است. یک سایت ورزشی گزارش داد که حضور سعید حلافی در تمرین دیروز پرسپولیس و گرم گرفتن او با دایی مشکوک است.

این سایت نوشت: «سعید حلافی دیروز و امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و دقایقی با علی دایی به گفتگو پرداخت. حضور بازیکن داماش در تمرینات این تیم شایعات زیادی را بین بازیکنان این تیم راه انداخته بود. بازیکنان پرسپولیس در صحبت های خصوصی به یکدیگر می گفتند: " پرسپولیس که در پست حلافی بازیکن دارد. این بازیکن هم که از نظر فنی به کار پرسپولیس نمی آید چون این فصل یک نیمه بیشتر بازی نکرده. پس چرا دایی باید با این بازیکن اینقدر گرم بگیرد و با او صحبت کند؟ "

نکته اینجاست که سعید حلافی ۲۴ ساعت قبل از بازی با پرسپولیس دست به خودکشی زد و این خودکشی چند روزی تیتر یک تمام رسانه های داخلی بود. شاید این ارتباطات دایی و حلافی باز هم پای مربی پرسپولیس را به کمیته منشور باز کند. البته علی دایی همیشه با بازیکنانی که از جوانی برای او بازی کرده اند رابطه خوبی دارد و رابطه او با حلافی هم می تواند جزو همان رابطه ها باشد.