به گزارش افکارنیوز، کاظم محمودی، مربی تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: عملکرد تیممان تا نیم فصل قابل قبول بوده است اما فکر می کنیم می توانیم در چند بازی امتیاز بیشتری کسب کنیم اما بد شانسی ها گریبان تیم ما را گرفت.

وی تصریح کرد: ما کادر فنی هم تمام توانش را به کار برد تا تیم نتیجه قابل قبولی داشته باشد در ابتدای فصل چند بازیکن جدا شدند و این باعثشد تا چند امتیاز با ارزش را از دست بدهیم اما روی هم رفته تیم توانست موقعیت خود را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: مصدومیت بازیکنان کلیدی هم علت دیگری برای نرسیدن به قهرمانی نیم فصل شده اسدی، ابراهیم پور، و ایرانیان هم که از بازیکنان کلیدی تراکتور محسوب می شوند که در بازی اخیر با استقلال نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

محمودی در خصوص اعلام لیست مازاد نیم فصل گفت: جلالی اسامی نفراتی که احتمال جدایی آنها وجود دارد را به کادر فنی اعلام کرده است اما تا آنجا که من با خبر هستم سعی می کنیم بازیکنان خوبمان را مثل فرشید طالبی را از دست ندهیم فرشید طالبی و کریمیان از چند باشگاه پیشنهاد دارند اما تیم به این دو بازیکن احتیاج دارد.

محمودی در خصوص رای ندادن مجلس به سجادی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در پی کسی هستند که از متن ورزش باشد آنها می خواهند وزیر ورزش را از جامعه ورزش کشور انتخاب کنند تا مشکلات جامعه ورزش و به ویژه فوتبال کشور را حل کند من فکر می کنم شخصی مثل علی دایی می تواند سکان وزارت ورزش را به دست بگیرد چرا که وی مسائل ورزشی را به خوبی درک می کند.