فوتبال آسیا کره و ژاپن هستند نه اردن

به گزارش افکارنیوز، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم این دیدار یک بازی تمرینی خوب و فرصت مناسبی بود تا بازیکنان لژیونر ما دیده شوند. با توجه به عملکردی که از دانیال داوری دیدم فکر می‌کنم اگر این بازیکن هماهنگی لازم را با مدافعان پیدا کند و بتواند ارتباط کلامی خوبی هم با بقیه داشته باشد در آینده اثرگذاری زیادی در تیم ملی ما خواهد داشت.

وی در خصوص گلزنی ۳ لژیونر فوتبال ایران در این مسابقه عنوان کرد: باید این اتفاق را به فال نیک گرفت. همچنین مهاجمان موجود در تیم ملی و لیگ برتر باید انگیزه‌ها و تلاش‌های خود را بیشتر کنند تا صاحب پیراهن اصلی تیم ملی شوند.

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد مهرداد بیت‌آشور در مسابقه با تایلند تصریح کرد: خیلی زود است که در خصوص این بازیکن صحبت شود. ما در آن قسمت از آن زمین(دفاع راست) بازیکنان خوب و زیادی داریم اما در کل فکر می‌کنم بیت‌آشور در شرایط خوبی قرار دارد و حضورش در تیم ملی باعثشده رقابت سالمی بین بازیکنان به وجود بیاید.

ذوالفقارنسب در ادامه درباره پیروزی ۲ بر یک کره‌جنوبی مقابل سوئیس در دیداری دوستانه گفت: اینکه چنین نتیجه‌ای رقم می‌خورد نشانگر آن است که فوتبال آسیا در چه شرایط خوبی قرار دارد. بعد از باخت سنگین اردن به اروگوئه کی‌روش گفت که این تفاوت فوتبال آسیا با دیگر نقاط جهان را نشان می‌دهد، اما باید بگویم فوتبال آسیا اردن نیست، بلکه کره، ژاپن و استرالیا است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم از جنبه مثبت به این قضیه نگاه کنیم باید بگوییم این نتیجه اعتماد به نفس بازیکنانمان را بالاتر میبرد و ثابت میکند اگر تیم ما هم بازیهای دوستانه خوبی داشته باشد میتواند نتایج خوبی کسب کند هرچند کره در همه ابعاد فوتبالی یک سر و گردن از تیمهای ایرانی بالاتر است.