از ناراحتی اخیرا موی سرم ریخت

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا علی عسگری درباره روند تمرینات تیم پرسپولیس در تعطیلات عنوان کرد: «درست است برخی بازیکنان ما در اردوی تیم ملی بزرگسالان و زیر ۲۲ سال حضور دارند و برخی دیگر مصدوم هستند اما واقعا اینجا نقش مربی بزرگی مثل علی دایی مشخص می شود. او واقعا به ما انرژی می دهد. به هر حال در تلاش هستیم تا در تمرینات به مرز آمادگی ایده آل برسیم و آماده بازی حساس با تراکتورسازی شویم.»

وی درباره بازی با تراکتورسازی در تبریز و خاطراتش از حضور در ورزشگاه یادگار امام(ره) گفت: «من دو خاطره از حضور در این ورزشگاه دارم. خاطره خوبم به بازی با گسترش فولاد در جام حذفی چند سال قبل بود که به پیروزی رسیدیم و در نهایت در آن فصل قهرمان شدیم.»

هافبک پرسپولیس افزود: «خاطره بدم هم به بازی با تراکتورسازی برمی گردد که کرار جاسم از بازی اخراج شد. یادم هست در آن مسابقه برخی تماشاگران تراکتورسازی پس از این اتفاق به بازیکنان ما کم لطفی کردند. کرار هم نمی خواست از زمین بیرون برود و مرتب به زبان عربی فریاد می کشید. این صحنه دقیقا جلوی چشم من اتفاق افتاد و لحظه به لحظه اش را به یاد دارم.»

وی درباره اینکه گفته می شد پیشنهاداتی برای جدایی از پرسپولیس در نیم فصل به او شده بود گفت: «در نیم فصل سه پیشنهاد خوب داشتم که با مدیر برنامه هایم صحبت کرده بودند. تیم هایی هم بودند که در کورس هستند اما وقتی با دایی صحبت کردم با جدایی ام مخالفت کرد.»

علی عسگری درباره روند حضورش در ترکیب سرخپوشان در نیم فصل اول اظهار داشت: «نمی توانم کتمان کنم از روندی که در نیم فصل اول داشتم واقعا ناراحت بودم و این ناراحتی ام درونی بود. سعی می کردم نه در تمرین و نه در مسابقه این مساله را نشان ندهم اما فشار زیادی را تحمل می کنم. من در دو بازی که در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفتم از جانم مایه گذاشتم. برای آینده هم هیچ وقت تسلیم نمی شوم و همه تلاشم را می کنم جایم را در ترکیب اصلی پرسپولیس دوباره به دست بیاورم.»

وی ادامه داد: «اتفاقات دو، سه سال اخیر خیلی اذیتم کرد. چند روز پیش متوجه شدم موی وسط سرم کاملا ریخته است و فکر می کنم این مساله به خاطر اتفاقاتی است که برایم رخ می دهند.»

علی عسگری افزود: قصد دارم برای نیم فصل دوم شماره پیراهنم را عوض کنم. این تصمیم را پس از مشورت با خانواده ام گرفتم. فکر می کنم شماره ۷ برای من شانس نمی آورد و از آنجایی که این شماره یکی از شماره های تاریخی و بزرگ باشگاه پرسپولیس است بهتر است در ویترین باشگاه باقی بماند. هر چند نظر نهایی درباره اینکه چه کسی این شماره را برتن کند بر عهده باشگاه است اما قصد من این است که همان شماره ۲۶ قبلی ام را برتن می کنم.