مرا می زنند تا بازیکن خودشان را ساپورت کنند

به گزارش افکارنیوز، با آنکه می‌گفتند محسن بنگر یکی از ملی‌پوشان کارلوس کی‌‌روش در آینده است اما در لیست جدید نیز اثری از نام این بازیکن مشاهده نمی‌شود. وی در این فصل زوج خوبی را در کنار سیدجلال حسینی تشکیل داده و به گواه اکثر کارشناسان حقش است که به تیم‌ ملی نیز دعوت شود. بنگر در بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان نیز جایزه بازیکن اخلاق را از آن خود کرد تا همین قضیه نیز حرف و حدیث‌های فراوانی را در پی داشته باشد.

* بالاخره بعد از چند روز تعطیلی تمرینات را آغاز کردید؟

- تعطیلی‌ آن چنانی که نبود. اما دو روزی است تمرینات خودمان را صبح و بعدازظهر آغاز کردیم. در حال تمرین هستیم و شرایط هم بسیار خوب است. انشاا… که مقام اولی این فصل را از آن خود کنیم.

* در بازی با استقلال خوزستان سه امتیاز مهم را از دست دادید؟

- بله، متاسفانه در آخرین بازی نیم فصل اول نتوانستیم ببریم تا شیرینی صدرنشینی را بیشتر مزه کنیم. خیلی تلاش کردیم بتوانیم هر سه امتیاز را بگیریم اما قسمت نبود و شرمنده هواداران عزیز پرسپولیس شدیم. انشاا… از بازی‌های آینده بتوانیم امتیازها را جمع‌آوری کنیم. دیگر نباید امتیازی از دست بدهیم.

* تو هم مدام در خط حمله قصد داشتی در گلزنی تیم کمک کنی؟

- ما خیلی حمله کردیم و موقعیت‌های فراوانی روی دروازه حریف ساختیم اما خب نشد. خواست خدا این بود که نبریم و به همین یک امتیاز قناعت کنیم. البته بی‌دقتی خودمان هم در این قضیه خیلی دخیل بود.

* البته آنها هم چند لایه دفاع می‌کردند؟

- همانطور که خودتان هم دیدید اکثر تیم‌ها مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند. این هم یک تاکتیک است و نمی‌توان از حریفان ایرادی گرفت. الان هم فکر کردن به این بازی اهمیتی ندارد. ما دو امتیاز مهم را بی‌خودی از دست دادیم. باید چنین بازی‌هایی ما را با تجربه کند و بدانیم چکار کنیم.

* فعلا که صدرنشینی را از دست ندادید، مگر اینکه استقلال بتواند دو گل به ملوان بزند؟

- این صدرنشینی برای ما اصلا مهم نیست. ما باید در پایان فصل قهرمان لیگ شویم. فعلا تا پایان لیگ بازی‌های فراوانی باقیمانده و ما راه طولانی برای کسب عنوان اولی داریم. همانطور که قبلا هم گفته بودم دوست داریم تیم‌ها مساوی شوند. اما الان نباید به نتایج تیم‌های دیگر کاری داشته باشیم و بازی‌های دیگر برایمان نباید اهمیت داشته باشد. فقط باید تمرکزمان را معطوف دیدارهای پرسپولیس و کسب امتیازات بازی‌های بعدی کنیم.

* می‌گفتند یکی از نفرات جدید دعوت شده به اردو تو هستی اما اسمت نبود؟

- نمی‌دانم چرا نیستم.

* اما یکی از مسئولین باشگاه گفته بود مدارک تو را گرفتند؟

- اصلا از این اتفاقات خبر ندارم. نظر آقای کی‌روش این بود و او خواست که نباشم. اعتراضی هم نمی‌کنم.

* گویا در لیست اسامی ۴۰نفره هستی؟

- از این موضوع هم اطلاعی ندارم و نمی‌دانم جریان چیست.

* یکی از بازیکنانی هستی که علیرغم اینکه خیلی خط خورده‌ای اما هیچ وقت به کی‌روش اعتراض نکردی؟

- دقیقا چنین است. چرا باید اعتراض کنم؟ برای اینکه مربیگری سلیقه‌ای است و آقای کی‌‌روش می‌تواند بر اساس تاکتیک و خواستنش تیمش را انتخاب کند. او الان تیمش را بسته با این تیم هم موفق بوده امیدوارم این موفقیت همچنان ادامه داشته باشد. فقط باید نتیجه بگیریم حال با هر بازیکنی که می‌خواهد باشد. من هم به عنوان یک هوادار و کسی که عاشق تیم‌ملی مملکتش است برای دوستانم آرزوی موفقیت کرده و هر جا باشند تشویقشان می‌کنم.

* حتی کی‌روش گفته بود تو و سیدجلال حسینی زوج خوبی هستید و می‌توانید در تیم‌ملی جواب بدهید؟

- این صحبت‌ها را الان از زبان شما می‌شنوم. و اطلاعی از این موضوع ندارم.

* بعد از بازی با استقلال خوزستان به عنوان مرد اخلاق انتخاب شدی، اما یکی از روزنامه‌ها نوشته تو در جمع بازیکنان گفتی خودم هم ماندم چرا انتخاب شدم؟

- اصلا از این موضوع تعجب نکردم، اینکه در یک بازی من به عنوان مرد اخلاق انتخاب شدم تعجب آور است؟! برای خودم هم شنیدن این صحبت ها عجیب است. من اصلا با روزنامه(…) مصاحبه نمی‌کنم و نمی‌دانم بعضی وقت ها این روزنامه از کجا مصاحبه مرا می‌آورند و کار می‌کنند.

* پس این خبر را تکذیب می‌کنی؟

- صددرصد تکذیب می‌کنم. من فکر می‌کنم بعضی اشخاص به خاطر اینکه بازیکنان خاص خودشان نتوانستند به چنین عناوینی برسند ناراحت شدند و چنین شایعه عجیبی را برایم ساختند و اگر نه فکر نمی‌کنم انتخابم این قدر برایشان عجیب باشد و اصلا در بعضی حرف ها مانده‌ام. مرا می‌زنند تا بازیکن خودشان را ساپورت کنند.

* محسن مسلمان هم که پرسپولیسی شد؟

- حتما دایی و مسئولین به این نتیجه رسیدند که محسن به درد پرسپولیس و تاکتیک تیم می‌‌خورد. مسلمان بازیکن خوب و بزرگی است و قطعا می‌تواند برای تیم ما مهره موثری باشد. برای محسن آرزوی موفقیت می‌کنم.

* فکر می‌کنی با این مهره‌ها بتوانید عنوان قهرمانی را ازآن خود کنید؟

- فکر کردن ندارد، بايد تلاش کنيم تا بتوانيم به اين عنوان برسيم.