ماموریت عجیب رویانیان به آقای سرپرست
گروه ورزشی-

قرار است تیم پیشکسوتان پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر پیشکسوتان میلان قرار بگیرند اما انتخاب نفرات تیم پرسپولیس برای این بازی دوستانه بدل به دردسر بزرگ باشگاه شده!

به گزارشافکارنیوز؛رویانیان برای این بازی علی پروین را به عنوان سرمربی و تصمیم گیرنده اصلی تیم پیشکسوتان پرسپولیس انتخاب کرده اما پروین نیز از انتخاب بازیکنان پرسپولیس سرباز زده و از مدیرعامل پرسپولیس خواسته او را در انتخاب پیشکسوتانی که قرار است در این بازی به میدان بروند، دخیل نکند. علی پروین به رویانیان تاکید کرده چون نمی‌توان همه پیشکسوتان را راضی نگه داشت و ناخواسته ناراحتی‌هایی پیش می‌آید، انتخاب بازیکنان را برعهده نخواهد گرفت و تنها حاضر است در روز بازی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

از همین رو رویانیان نیز این ماموریت را به سعید شیرینی سرپرست باشگاه محول کرده و از او خواسته به عنوان مدیرعامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس نفرات تیم پرسپولیس برای بازی با میلان معرفی کند. شرکتی که البته پیشکسوتان درجه ۲ و کم سابقه پرسپولیس عضو آن هستند و البته از شیرینی حقوق میگیرند! شیرینی هم تصمیم گرفته از میان این پیشکسوتان حقوق بگیر لیست بازیکنان را انتخاب کند. تصمیمی که سبب خواهد شد تا پیشکسوتان سرشناس، پرافتخار، نامدار و درجه یک بیرون از گود قرار بگیرند!