اولادی ماشین خود را فروخت تا رضایت نامه‌اش را بگیرد

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه نویی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: طرفداران باشگاه استقلال باید این را بدانند که ما با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، من ۹ ماه است که یک ریال هم نگرفته‌ام، فتح‌ اله زاده خانه‌اش را فروخت، از ماشینش گذشت. نجف نژاد بسیار برای گرفتن حقمان که طبق مصوبات مجلس ۵۰ درصد بودجه باشگاه استقلال و پرسپولیس را می‌دهند تلاش کرده است. سیاوش اکبرپور هنوز طلب پارسال خود را نگرفته است و بسیاری از بازیکنان در همین وضعیت هستند. من مبلغ ۵۰۰ و خورده‌ای میلیون تومان از دوستانم دستی گرفته‌ام تا بتوانم برخی هزینه‌های تیم را بدهم.

وی در خصوص جذب مهرداد اولادی گفت: زمانی که قاضی را گرفتیم هم به من می‌گفتند چرا این بازیکن را جذب کرده‌اید اکنون فکس‌هایی که به باشگاه می آید را نگاه کنید همه دنبال قاضی هستند و بیشترین طرفدار را در تیمها دارد، اولادی هم در نگاه اول از نظر فنی برای ما ارزش دارد اما این بازیکن یک کار اخلاقی بزرگ را هم انجام داد و آن این بود که ماشین خود را فروخت تا پول رضایت نامه‌‌اش را به تیم سابقش بدهد تا بتواند به استقلال بیاید. این برای ما بسیار ارزش دارد و نشان می‌دهد بازیکن خوبی را جذب کرده‌ایم و می‌تواند به ما کمک کند.

*منتظری اسطوره استقلال است

قلعه‌نویی اذعان داشت: پژمان منتظری را باید اسطوره باشگاه استقلال دانست زیرا در حالی که یک ریال از ما نگرفته است که قراردادهای میلیاردی از چین و کشورهای عربی پیشنهاد داشت وی به خاطر مردم و استقلال گفت تا یکسال دیگر می‌مانم در صورتی که ممکن است سال آینده این موقعیت‌های خوب را نداشته باشد.

*آرش افشین را می‌خواستیم، اما پول نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نقل و انتقالات تیمی موفق است که پول داشته باشد و بتواند خرج کند اما توان مالی باشگاه ما اجازه نمی‌دهد، ما آرش افشین را می‌خواستیم طالب مسلمان هم هستیم اما پول نداریم و توان آن را نداریم که با رقبایمان رقابت کنیم.

وی افزود: استقلال با تمام این شرایط تاکنون شاهکار کرده است در نیم فصل دوم یک هافبک و یک دفاع راست هم می‌خواهیم که امیدوارم بتوانیم با تمام موجودیمان بازی کنیم زیرا در نیم فصل اول حتی یک مسابقه هم با ترکیب کامل بازی نکردیم.


*درخواست به تعویق افتادن بازی با ملوان غیر فنی نیست

قلعه نویی گفت: درخواست به تعویق افتادن بازی مقابل ملوان اصلا غیرفنی نیست ما می‌خواهیم فرصت داشته باشیم تا ۲۰ روزی را با نفراتی که داریم بدنسازی کنیم ضمن اینکه مصدومان هم به تیم برسند تا ترکیبمان کامل شود اگر سازمان لیگ با نگاه عدالت محور به استقلال نگاه کنند باید بازی با ملوان را عقب بیندازند و اگر غیر از این شود به استقلال کم لطفی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: من به نگاه عدالت محور تاج اعتقاد ویژه‌ای دارم وی از روزی که آمده است لیگ سروسامان گرفت همین که تیمهایی مثل سایپا حق میزبانی گرفته‌اند پس نگاهش از روی عدالت است و انتظار دارم پیشنهاد فنی ما را بپذیرند.

*سفر به اوکراین از کلاسهای مربیگری بهتر بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حضور در اوکراین و دیدار بازی این تیم از نزدیک از شرکت در کلاسهای مربیگری بیشتر به من کمک کرد. من عادت دارم که فوتبال زیاد نگاه کنم و تماشای فوتبال باعث میشود چیزهای زیادی یاد بگیرم سفر اوکراین هم برایم دستاوردهای خوبی داشت.