هدایتی پرسپولیسی‌ها را سر کار گذاشت!

به گزارش افکارنیوز، محمدرضا خلعتبری پس از درد سر فراوان قبل از نیم فصل به پرسپولیس پیوست. توافق مسئولان پرسپولیس با عجمان هم بر این بود که در دو قسط بابت رضایت‌نامه خلعتبری پول به باشگاه اماراتی داده شود.

پس از اینکه پرسپولیسی‌ها در مرحله اول پول خود را به عجمانی‌ها پرداخت کردند و رضایت‌نامه خلعتبری را گرفتند قرار بود قسط بعدی رضایت‌نامه خلعتبری به عجمانی‌ها را در سه هفته جاری پرداخت کنند اما با توجه به برخی مشکلات موفق به این کار نشدند.

رویانیان طبق اعلام آمادگی هدایتی یک بار دیگر به دیدار وی رفت و از او بابت کمک به پرسپولیس درخواست کمک کرد. هدایتی نیز در جلسه‌ای با رویانیان موافقت خود را برای کمک به پرسپولیس برای پرداخت قسط دوم اعلام کرد و حتی این موضوع از سوی رویانیان نیز اعلام شد اما درحالی که خیلی‌ها تصور می‌کردند این پول پرداخت شده اما مسئولان عجمان در نشست مطبوعاتی که ظرف ۲ و ۳ روز گذشته برگزار کردند به شدت از پرسپولیسی‌ها انتقاد کردند.

این در شرایطی است مثل اینکه این بار پول هدایتی تمام شده و پرسپولیسی‌ها را سر کار گذاشته است.

باشگاه عجمان به پرسپولیس هشدار داده تا این پول سریعا پرداخت شود و این در شرایطی است که هدایتی نیز فعلا جواب تلفن مسئولان باشگاه پرسپولیس را هم نمیدهد.