کنایه سرمربی به عمران‌زاده درتمرین استقلال

به گزارش افکارنیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در حالی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی قبل از شروع تمرین مجددا زیر سرم رفت و برای بهبود شرایط بدنی‌اش زیر نظر کادر پزشکی سرم تزریق کرد.

وی بعد از این موضوع بلافاصله راهی زمین چمن شد و تمرین شاگردانش را زیر نظر گرفت.

* مهدی رحمتی، ‌حنیف عمران‌زاده، مهرداد اولادی، محمد قاضی، علیرضا نیکبخت، مهدی نظری، آرش برهانی، پژمان نوری، سیاوش اکبرپور و هاشم بیک‌زاده نفرات حاضر در تمرین امروز بودند.

* قبل از شروع تمرین تعدادی از بازیکنان استقلال بازی تنیس فوتبال انجام داده و این روزها این بازی تبدیل به سرگرمی محبوب استقلالی‌ها شده است.

* بوبکر کبه بازیکن جدید تیم استقلال که به تازگی در تست پزشکی این باشگاه قبول شده امروز یکی از دغدغه‌های قلعه‌نویی بود که سرپرست تیم استقلال در گفت‌وگو با سرمربی این تیم اعلام کرد این بازیکن از فردا در تمرینات حاضر خواهد شد.

* قبل از شروع تمرین قلعه‌نویی مهرداد اولادی را به گوشه‌ای فرا خواند و برای دقایقی با این بازیکن به صحبت پرداخت.

* شاهرخ بیانی، ‌میرشاد ماجدی، منصور پورحیدری و دین‌محمدی حاضرین تمرین امروز استقلال بودند.

* هنگامی که بازیکنان زیر نظر امیر حاج‌قاسم مربی بدنساز آبی‌پوشان به گرم کردن بدن‌ها می‌پرداختند قلعه‌نویی با حالت شوخی و خنده به عمران‌زاده گفت نکند به خاطر اینکه در تیم منتخب آسیا قرار گرفتی سربه زیرتر شده‌ای که مدافع استقلال پاسخ داد امروز کسلم و زیاد حالم خوب نیست.

* آرش برهانی که روز گذشته به دلیل دندان درد در تمرین شرکت نکرده بود، امروز مجددا در تمرینات حاضر شد.

* احمد جمشیدیان که این روزها تمرینات استقامتی را انجام می‌دهد پس از ۲۰ دقیقه تمرین ورزشگاه را ترک کرد.

* در ابتدا بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن پرداخت و سپس در قالب دو گروه زرد و سبز فوتبال در یک سوم زمین را پشت سر گذاشتند. هاشم بیک‌زاده در طول برگزاری تمرین دیگر بازیکنان کار اختصاصی انجام می‌داد. با حضور سرمربی استقلال نیز تمرینات حالت جدی‌تری به خود گرفت و البته وی در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر کارهای تاکتیکی شد و امور فنی را مجید صالح بر عهده داشت.

* مهدی رحمتی و حمید بابازاده امروز مثل روز گذشته تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتند.

* بحثحضور و پیوستن محسن مسلمان به پرسپولیس از سوژه‌های اصلی تمرین امروز استقلال و طرفداران این تیم بود ضمن آنکه استقلالی‌ها پیرامون استعفای یحیی گل‌محمدی و بازگشت وی به تمرینات نفت تهران صحبت می‌کردند. تعدادی از تماشاگران استقلال نسبت به حضور شیثرضایی در این تیم سؤال می‌پرسیدند و حتی بعضی از آنها می‌گفتند تو را به خدا هر کسی را می‌آورند این یکی را به استقلال نیاورند.

* در حالی که تعدادی از بانوان قصد حضور در کمپ را داشتند از ورود آنها ممانعت به عمل آمد و مسئولان خواستار ترک آنها شدند.



*پایان تمرین به ضربات ایستگاهی پرداخته شد.