اظهارات منصوریان پس از شکست مقابل ذوب‌آهن

به گزارش افکارنیوز، علیرضا منصوریان پس از شکست تیم ملی زیر ۲۲ سال مقابل ذوب‌آهن گفت: به هرحال این دومین شکست ما بود و این دو بازی دوستانه توانست کمک زیادی به ما کند. همین حرف روی ما فشار آورد و بازیکنان تجربه خوبی از این مسابقه به دست آوردند.

وی افزود: مقابل گسترش‌فولاد و ذوب‌آهن شکست خوردیم اما این دو مسابقه به لحاظ تاکتیکی پیامدهای خوبی داشت. در این دو ماه نیاز به زمان داریم تا بتوانیم تیم را آماده مسابقات قهرمانی آسیا کنیم. ما ابتدا به کمپ کیش می‌رویم و سپس به تهران برمی‌گردیم و در این مدت تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده مسابقه می‌کنیم. امروز وقتی یک بر صفر عقب افتادیم، تمرین کردیم تا چگونگی عملکرد در این شرایط را یاد بگیریم. این مسئله نقطه عطف بازی امروز بود از فدراسیون به خاطر برگزاری این دو مسابقه تشکر می‌کنم.

منصوریان تاکید کرد: نگاه ویژه ما به برگزاری اردو در کمپ کیش و تمرینات پس از آن است. از سازمان لیگ می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند. سازمان لیگ و مربیان تاکنون به ما کمک کرده‌اند. باید کمی بیشتر تیم ما دیده شود تا بتوانیم از گروه‌مان در مسابقات که گروه بسیار سختی است صعود کنیم اگر به ما کمک نشود نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. ۹ دی و ۱۳ دی با کره جنوبی دو مسابقه دوستانه را برگزار می‌کنیم. قبل از آن و در تاریخ یکم دی به کیش سفر می‌کنیم. این شهر را به خاطر نزدیکی آب و هوایش با عمان انتخاب کردیم. ما کشورهای حوزه خلیج فارس را به خوبی شبیه‌سازی کردیم اما تاکنون شبیه‌سازی بازی تیمی مثل ژاپن را نداشتیم. به همین خاطر بازی دوستانه مقابل کره برای ما بسیار مهم است تا به عملکرد تاکتیکی خوبی برسیم. می‌توانیم از گروه سخت خود بالا بیاییم. اگر از ما حمایت شود می‌توانیم مدعی باشیم نمی‌توانیم بدون کاشت چیزی محصولی را درو کنیم و اگر می‌خواهیم موفق شویم نیاز به حمایت داریم.

منصوریان در مورد اسپانسر تیم ملی زیر ۲۲ سال خاطرنشان کرد: من اجازه این کار را از علی کفاشیان گرفته‌ام و تمام کارها را با او، مهدی محمدنبی، مهدی تاج هماهنگ می‌کنم. از قبل این موضوع حل شده و قول آن را به صورت شفاهی از رئیس فدراسیون گرفتیم. قول شفاهی و کتبی رئیس فدراسیون با یکدیگر فرقی نمی‌کند. خواهش می‌کنم در مورد این مسئله هیچکس نظر ندهد ما کارمان را با رئیس فدراسیون، دبیر و نایب رئیس فدراسیون فوتبال هماهنگ می‌کنیم و این اسپانسر را می‌گیریم. شأن تیم ملی حتی اگر با لباس بدون مارک بازی کند، پوشیدن آل‌اشپورت نخواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: باید کار کنیم و در فشار سنگین قرار بگیریم. امروز وقتی یک بر صفر عقب افتادیم بازیکنان ما با این شرایط آشنا شدند که باید حرفهای فکر کرد. ضد فوتبال هم جزئی از فوتبال است و باید همه مسائل را در مسابقات برای بازی با استرالیا، ژاپن و کویت در نظر بگیریم. همیشه پیروز بودن خوب نیست و گاهی شکست درس میدهد.