انتظار مهمان نوازی داشتیم نه فحاشی!

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان افزود: قبل از بازی اتفاقاتی در حال شکل گیری بود که با تلاش سرپرست تیم و دیگر اعضای تیم مشکلی به وجود نیامد اما پس از بازی بر اساس گزارشاتی که دریافت کردم توهین هایی از سوی یکی از عوامل تیم تراکتورسازی که فعلا نمی خواهم نامی ببرم به تیم ما شد و متاسفانه به واسطه همین موضوع ظاهراً بحثهای لفظی شدیدی رخ داد.

وی ادامه داد: بنده این موضوع را پس از دریافت گزارشات کامل و رصد کردن همه اتفاقات پیگیری خواهم کرد و به خاطر این اتفاقات متاسفم. ما انتظار مهمان نوازی از باشگاه و تیم تراکتورسازی تبریز داشتیم نه اینکه این اتفاقات و توهین ها رخ دهد.

رویانیان درباره باخت پرسپولیس گفت: همه دیدند که بازیکنان تیم پرسپولیس تلاش زیادی داشتند و غیرتمندانه بازی کردند و حق تیم ما هرگز باخت نبود. بر اساس اظهار نظر کارشناسان داوری یک پنالتی برای پرسپولیس در دقیقه ۶۴ گرفته نشده و طبیعی است که اگر این پنالتی گرفته می شد بازی می توانست روند و نتیجه دیگری داشته باشد.

وی افزود: در مجموع ایمان دارم با درایت علی دایی و تلاش بازیکنان تیم شاهد نتیجه گیری پرسپولیس در نیم فصل دوم خواهیم بود. هواداران هم همچون نیم فصل اول با حمایت همه جانبه از تیم کمک خواهند کرد تا پرسپولیس در کورس قهرمانی بتواند موفق عمل کرده و موجب سربلندی هواداران شود.