رونالدو: سبک بازی من و مسی متفاوت است

به گزارش افکارنیوز، ستاره پرتغالی رئال مادرید در گفت و گویی که با یک روزنامه انگلیسی داشت خود را متفاوت با لیونل مسی دانست. او گفت هدف او و هم تیمی‌هایش در فصل جاری قهرمانی در لیگا و لیگ قهرمانان اروپا است.

در نظرسنجی که روزنامه Four FourTwo انگلیس انجام داد کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد.

ستاره پرتغالی رئال مادرید در گفت و گویی که با این روزنامه انگلیسی داشت درباره موضوعات زیادی سخن گفت.

- انتخاب به عنوان بهترین بازیکن در نظرسنجی FourFourTwo

می‌خواهم از تمام کسانی که به من رای دادند تشکر کنم. آنها با انتخاب خود مرا خوشحال کردند و باعثافتخارم شدند. وقتی یک بازیکن به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می‌شود به این معنا است که او روز به روز تلاش کرده است و ثمر تلاش خود را دیده است. براین باورم که در سال ۲۰۱۳ نمایش بسیار خوبی داشتم و بازیهای زیبایی را به نمایش گذاشتم.

- هدف شما در فصل جاری با رئال

هدف ما در این فصل قهرمانی در رقابت‌های لیگا و لیگ قهرمانان اروپا است. اگر بتوانم در هر دو جام به عنوان بهترین گلزن انتخاب شوم بسیار خوب خواهد بود.

- مقایسه با لیونل مسی

سبک بازی ما متفاوت است. رقابت من و مسی همچون دو بوکسور فردی و تن به تن نیست بلکه فوتبال یک بازی گروهی است. اگر کمک هم تیمی‌ها، مربیان، تماشاگران و خانواده‌ام نبود هرگز به این سطح نمی‌رسیدم و نمی توانستم این موفقیت‌ها را به دست آورم.

- سخنان بلاتر درباره شما

فکر نمی‌کنم که به کار بردن اصلاح فرمانده نظامی در میدان تعبیر درستی باشد. در میدان فرمانده‌هان زیادی وجود دارند. بلاتر رفتار خوبی نداشت.

- بازی در کنار گرت بیل

از اینکه در کنار بازیکن بزرگی چون گرت بیل بازی میکنم خوشحالم و هیچ مشکلی با او ندارم. بازی در کنار ستارگان بزرگ لذت بخش است. من پیش از این در منچستر بونایتد با وین رونی هم بازی بودم و خیلی زود با هم هماهنگ شدیم. با گرت بیل هم مشکلی ندارم. راحت تر می توان با بازیکنان بزرگ هماهنگ شد.