به گزارش افکارنیوز، بازیکن تازه وارد استقلال گفت: متأسفانه نتوانستیم این بازی را ببریم اما در بازی مقابل سپاهان جبران می‌کنیم.

مهرداد اولادی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی بدی نبود اما می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم که متأسفانه نشد انشاءالله در بازی بعدی جبران می‌کنیم و دل هواداران شاد شود.

اولادی در خصوص کیفیت بازی استقلال در نیمه اول و دوم گفت: در نیمه اول استقلال بازی خوبی نکرد و بازی دو تیم پایاپای بود اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم و بازی برای استقلال جا افتاده بود اما هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شدیم به دلیل اینکه گلی نزده بودیم بازیکنان استرس بیشتری گرفته بودند.

وی در خصوص اینکه اولین بازی‌اش را برای استقلال انجام داده بود و اینکه از بازی خود راضی بود یا نه؟ گفت: به نظرم بازی بدی نکردم و از بازی خودم راضی هستم.

اولادی در خصوص اینکه چرا شماره ۷۷ را به تن کرده است گفت: من پیشنهاد شماره ۷ را داده بودم منتها به دلیل اینکه این شماره را نمیشد گرفت شماره ۷۷ را گرفتم. خوشحالم که مربیان به من اطمینان کردند و باید فیلم بازی را ببینیم و نقاط ضعف و قوت خود را بیشتر متوجه شویم.