اخبار داغ از کمیته انضباطی فوتبال

به گزارش افکارنیوز، دیدار ۲ تیم بام مشهد الرضا و عقاب گنبد کاووس از سری رقابتهای لیگ دسته سوم در شهر مشهد که قرار بود در تاریخ ۱۹/۸ / ۹۲ برگزار شود که تیم عقاب گنبد کاووس برای دومین بار بدون عذر موجه از حضور در مسابقه خودداری کرد. بر همین اساس تیم عقاب گنبد کاووس به استناد بندهای ۳و ۹ ماده ۲۱ آئین نامه کمیته انضباطی سه بر صفر بازنده و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه با توجه به عدم حضور تیم عقاب گنبد کاووس درهفته ششم در مقابل استقلال جنوب به استناد مقررات مربوطه این تیم، از جدول مسابقات حذف می شود.

گفتنی است، دیدار ۲ تیم نوین نوفرست بیرجند و شهرداری نوین بندرعباس از سری مسابقات هفته دهم لیگ دسته سوم قرار بود در تاریخ ۲/۸ / ۹۲ در ورزشگاه تختی بیرجند برگزار شود که این دیدار به دلیل عدم حضور تیم شهرداری نوین بندرعباس برگزار نشد. بر همین اساس نتیجه مسابقه سه بر صفر به سود تیم نوفرست بیرجند اعلام و باشگاه شهرداری نوین بندرعباس به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لازم به ذکر است، دیدار ۲ تیم پارس فوتبال چالوس و شاهین کرج از سری مسابقات هفته دهم لیگ دسته سوم قرار بود در ورزشگاه چالوس و در تاریخ ۱۸/۸/۹۲ برگزار شود که این دیدار به دلیل عدم حضور تیم شاهین کرج برگزار نشد. بنابر این نتیجه این دیدار سه بر سفر به سود تیم پارس فوتبال چالوس اعلام و تیم شاهین کرج به پرداحت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.