آقای رویانیان! به جای دیگران خودت جوابم را بده

به گزارش افکارنیوز، افشین پیروانی در پاسخ به اظهارات محمود سالارکیا، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس به او بدهی ندارد، اظهار داشت: آقای رویانیان به عنوان یک رفیق قدیمی از شما می‌خواهم اگر پاسخی به گفته‌هایم دارید، خودتان اظهار نظر کنید. آیا به یاد دارید که یک روز به شرافتت قسم خوردی و گفتی کارت را درست می‌کنم، پس حالا هم بهتر است که جوابم را خودت بدهی. من خودم شرکت، کارمند و وکیل دارم. اگر قرار است وکیل باشگاه شما جواب مرا بدهد من هم وکیلم را مامور می‌کنم تا همه چیز را پیگیری کند.

پیروانی ادامه داد: آقای رویانیان گفتی پول مفت ندارم به کسی بدهم. اما این را به شما می‌گویم شهرت مفتی که الان به دست آوردی از صدقه سری من و امثال من پیشکسوت است. البته خیلی حرفها هست که راجع به پرسپولیس بزنم چون شما با من درد و دل کردی ولی الان این کار را نمی‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: یادت هست تا ۲ شب به خاطر برخی مشکلات به من زنگ می‌زدی و می‌گفتی به نفع پرسپولیس مصاحبه و حمایت کن چون در بحرانیم؛ من همان پیروانی هستم. اگر هم الان ادعایی برای دریافت پولم کردم به خاطر این است که ممنوع الخروج شدم. امیدوارم که وجدان شما راحت باشد. من برای پرسپولیس زحمت کشیده‌ام، پیشکسوت شده‌ام اما به خاطر پولی که نگرفتم ممنوع الخروج شدم اما از شما می‌خواهم جواب من را خود شما بدهید.

وی در پایان یاد آور شد: وکیل شما گفته اسناد و مدارکی برای طلب پیروانی نداریم و به او بدهکار نیستیم. خیلی ممنوع بدهکار هم شدهایم این خیلی میتواند جالب باشد، اما ای کاش خودتان جواب من را بدهید نه فرد دیگر.