به گزارش افکارنیوز، هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری سپری می‌شود که در یکی از بازی های روز دوشنبه و از چارچوب بازی‌های گروه " ب " تیم شهرداری تبریز در خانه میزبان تیم کاسپین قزوین خواهد بود.

تیم شهرداری تبریز با هدایت فنی مهدی پاشازاده و شاگردان بومی و جوانش روزهای خوبی را در لیگ دسته دوم تجربه می کند و یکی از مدعیان جدی صعود به دسته اول به شمار می آید.

این تیم که در کمال آرامش به کار خود ادامه می دهد، هم اکنون با ۹ امتیاز از پنج بازی در رده پنجم جدول این گروه قرار دارد. شاگردان پاشازاده در صورتیکه موفق به پیروزی در بازی با کاسپین شوند، آنگاه خواهند توانست حداقل یک پله در جدول صعود کرده و مهم تر اینکه از یکی از رقبای خود پیشی خواهند گرفت. البته شهرداری در هفته هشتم این امید و انگیزه را هم دارد که در صورت توقف و یا شکست دیگر تیم های مدعی و بالانشین، با پیروزی برابر تیم کاسپین قزوین حتی به صدر جدول هم صعود کند.

هم اکنون تیم کاسپین قزوین از پنج بازی صاحب ۱۰ امتیاز است و پس از تیم های نفت امیدیه و اتکا گلستان با یک امتیاز کمتر نسبت به صدرنشین در جایگاه سوم جدول ایستاده است. تیم حفاری اهواز هم با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم کاسپین، یک پله پائین تر از این تیم قزوینی و یک پله بالاتر از شهرداری تبریز در جایگاه چهارم ایستاده است.

نزدیکی امتیازات تیم ها به یکدیگر در این گروه، رقابت سختی را بین تیم‌های مدعی برای صعود به لیگ دسته اول در انتهای فصل ایجاد کرده است اما با این حال به نظر می رسد تیم مهدی پاشازاده با توجه به توانایی های فنی که دارد، جدی ترین مدعی صعود به دسته بالاتر است که می توان با تماشای حتی یک بازی تیم شهرداری برابر رقبایش به این موضوع اقرار کرد.

فوتبال شناور و البته بدون مهاجم تیم شهرداری که سیستمی برگرفته از تیم ملی اسپانیا است، بطور طبیعی در حدی به مراتب پایئن تر از بازی اسپانیایی‌ها است اما نسبت به بازی سایر تیم های حتی لیگ دسته اولی کشور، فوتبال شاگردان پاشازاده به زیبایی بیشتری دارد و می تواند با سیستمی بدون مهاجم، حریف را در یک سوم دفاعی اشش حبس کند.

این وضعیت نشان می دهد که چنانچه اتفاق غیر منتظره ای برای تیم شهرداری رخ ندهد، می تواند از هم اکنون فوتبالدوستان تبریزی را به صعود به لیگ دسته اول امیدوار کند.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و کاسپین قزوین از ساعت ۱۴:۱۵ روز دوشنبه ۱۱ آذر در ورزشگاه شهید توانا (اختصاصی شهرداری) تبریز به انجام خواهد رسید.