به گزارش افکارنیوز، منصور پورحیدری درباره جلسه شورای معاونان باشگاه استقلال اظهار داشت: خوشبختانه جلسه خیلی خوب و مفیدی را سپری کردیم. جمع شدن همه معاونان و مدیران باشگاه و صحبت و تبادل‌نظر آنها کمک می‌تواند کمک بزرگی به استقلال باشد و امیدوارم همیشه این جلسات تداوم داشته باشد. در این جلسه همه اعضا نظرات خود را بیان کردند و قرار بر این شد که همگی با دور هم جمع شدن تلاش کنیم تا مشکلات استقلال را حل و فصل کنیم.

او در ادامه بیان کرد: از اینکه غلامحسین مظلومی را سرحال و قبراق در این نشست دیدیم خوشحال شدیم. او به من قول داد که از این پس هفته‌ای دو، سه بار در تمرین بزرگسالان استقلال شرکت کند تا شرایط تیم را از نزدیک ببیند.

مدیرفنی استقلال درباره بازی مقابل گسترش‌فولاد گفت: عملکرد چندان خوبی نداشتیم؛ هر چند که استقلال مشکلات زیادی دارد و همه اینها روی بازی تیم تاثیر می‌گذارد. آقای قلعه‌نویی یک حرف درست زدند که من هم به آن اعتقاد دارم. سرمربی تیم گفتند ما تا به حال یک تمرین نداشتیم که در آن همه بازیکنان دور هم تمرین کنند. یا مصدوم داشتیم و یا بازیکنان‌مان در تیم‌ملی بودند. این شرایط است که کار استقلال را در لیگ سخت کرده است. مشکلات استقلال که حل شود تیم بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد. بدون تعصب می‌گویم من فکر می‌کنم هنوز استقلال شانس اول قهرمانی است. بخشی از مشکلات مالی که حل شود تیم خیلی بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد. ما در نیم‌فصل اول با وجود همه مشکلات و فشار بازی‌هایی که داشتیم با اختلاف تفاضل گل در رده دوم جدول قرار داشتیم و الان هم با حل مشکلات‌مان می‌توانیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم. امیدوارم در ادامه لیگ تعداد مصدومان‌مان به حداقل برسند تا شرایط بهتری را تجربه کنیم.

پورحیدری در ارتباط با وضعیت تیموریان و منتظری بیان کرد: امیدوارم این دو بازیکن در تیم بمانند و جدایی در کار نباشد. باشگاه هم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا مشکلات این دو بازیکن و بقیه نفرات تیم را حل و فصل کند.

وی با دعوت از هواداران استقلال برای حضور در ورزشگاه اظهار کرد: ‌ هواداران‌مان نباید ما را تنها بگذارند. درست است که بازی‌ها الان جذابیتی ندارد و مردم برای حضور در ورزشگاه باید هزینه کنند، ‌ اما شرایط استقلال طوری است که آنها نباید تیم را تنها بگذارند. ما امیدواریم با حضور پررنگ هواداران‌مان در ورزشگاه همه چیز درست شود و استقلال هم بازی‌های بهتری را از خود ارائه بدهد.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان ضمن ابراز تسلیت بابت کشتهشدگان زلزله بوشهر گفت: باید به مردم زلزلهزده شهر بوشهر این اتفاق را تسلیت بگویم همچنین به خانواده مرحوم داود نصیری. من از این داور پیشکسوت خاطره زیاد دارم و خیلی از فوت ایشان ناراحت شدم.