ملی‌پوشان در لیگ با ۸۰ درصد آمادگی روی تخته رفتند

به گزارش افکارنیوز، جابر بهروزی درباره مسابقات این هفته لیگ برتر وزنه‌برداری اظهار داشت: من توانستم در این هفته از مسابقات بالاتر از رقبایم روی سکوی اول بایستم. این در شرایطی بود که من پس از مسابقات جهانی لهستان تمرین خاصی انجام نداده بودم و با حدود ۱۰ روز تمرین توانستم این وزنه‌ها را بالای سر ببرم.

وی افزود: رقابت زیبایی را با رضائیان داشتم که در نهایت موفق شدم او را شکست دهم. هرچند رکوردهای من با مسابقات جهانی فاصله زیادی داشت اما این رکوردها برای اول شدن در لیگ کافی است و اگر بیشتر از آن را بالای سر می‌بردم ریسک بود.

نفر چهارم مسابقات جهانی لهستان خاطرنشان کرد: برای هفته آینده باید با قدرت بیشتری ظاهر شوم تا پیکان نیز بتواند عنوان قهرمانی را به دست آورد اما باید بدانیم که ما ملی‌پوشان مسابقات جهانی تنها با ۸۰ درصد آمادگی روی تخته رفتیم. قهرمانی تیم پیکان در این فصل دور از دسترس نیست و برای مسابقات بعدی باید سنگ تمام بگذاریم.

بهروزی در ارتباط با شرایط تیم ملی وزنه‌برداری نیز عنوان کرد: امیدوارم همه ملی‌پوشان بار دیگر دور هم جمع شوند و با مربیگری باقری و در صورت نبود او فردی مسلط به وزنه‌برداری، تیم ایران را روی سکوی نخست جهان ببریم. من تحت هر شرایطی در وزنه‌برداری هستم و هر کسی هم که باشد زحمت خودم را می‌کشم.

وزنهبردار دسته ۶۹ کیلوگرم کشورمان در پایان با انتقاد از مسئولان استانش گفت: پس از بازگشت از مسابقات جهانی وعده و وعیدهایی توسط هیئت وزنهبرداری فارس به من داده شده اما هنوز پیگیری خاصی نکردهام. من همچنان منتظر اقدام مسئولان وزنهبرداری استان فارس هستم.