پیروزی پرگل کهکشانی برابر وایادولید با هت‌تریک بیل

به گزارش افکارنیوز، در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لالیگا شب گذشته(شنبه) ۴ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها رئال مادرید در شب درخشش گرثبیل موفق شد میهمان خود وایادولید را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد.

در این بازی که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در ترکیب این تیم حضور نداشت، گرثبیل ۳ بار در دقایق ۳۳،۶۴ و ۸۹ و کریم بنزما در دقیقه ۳۶ برای کهکشانی‌ها گلزنی کردند تا رئال مادرید ۳۷ امتیاز شود و فاصله خود را با صدر جدول موقتاً به ۳ امتیاز کاهش دهد.

در دیگر بازی مهم شب گذشته اسپانیول در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک برابر رئال سوسیه‌داد تن به شکست داد. کوردوبا در دقیقه ۳۱ برای آبی‌وسفیدپوشان کاتالونیا گلزنی کرد و آنتوان گریزمان در دقیقه ۶۹ و کریستین استوانی در دقیقه ۸۸(گل به خودی) گل‌های سوسیه‌داد را به ثمر رساندند. سوسیه‌داد با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول لالیگا صعود کرد.

نتیجه دیدار تیم‌های سلتاویگو و آلمریا که در خانه سلتاویگو برگزار شد نیز با پیروزی ۳ بر یک تیم میزبان به پایان رسید. در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لالیگا امشب ۴ دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها بارسلونای صدرنشین میهمان اتلتیک بیلبائو است.

برنامه سایر دیدارها به صورت زیر است:

رئال بتیس - رایووایکانو
گرانادا - سویا
والنسیا - اوساسونا

در جدول ردهبندی بارسلونا با ۴۰ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکومادرید صدرنشین است و رئال مادرید با ۳۷ امتیاز در رده سوم قرار دارد.