ماجدی: یک ایرانی به لاوره خط داده است

به گزارش افکارنیوز، میرشاد ماجدی درباره اعتراض هواداران استقلال به عملکرد این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: توقعات مردم باید با داد و فریاد ما در نیم‌فصل برابر باشد. نتوانستیم دوران بدنسازی را کامل انجام دهیم. متاسفانه هیچکدام از هواداران ما این مسئله را نمی‌بینند و یا نمی‌خواهند آن را ببینند.

وی با بیان اینکه «یک تیم نیاز به بدنسازی ابتدای فصل دارد» افزود: صددرصد به شرایط خوب گذشته بازخواهیم گشت. هواداران بدانند با حداقل‌ها تا اینجای کار پیش آمده‌ایم و با دست خالی در رتبه‌های بالا قرار گرفته‌ایم. بازیکنان تیم ما یا در اردوی تیم ملی حضور داشتند و یا مصدوم بودند که همین موضوع باعثشده بود تیم را به طور کامل در اختیار کادر فنی نباشد. هواداران استقلال شرایط را درک کنند.

سرپرست استقلال با اشاره به پیام‌هایی که به او داده می‌شود تصریح کرد: هواداران به من پیامک می‌زنند که فلان بازیکن را جذب کنیم. ما ۲۰ بازیکن داریم که این بازیکنان بر اساس نیاز تیم در جمع ما حضور دارند.

ماجدی در خصوص اظهارات گوران لاوره مبنی بر اینکه امیر قلعه‌نویی قصد داشته بخشی از قرارداد او را بگیرد تا به این بازیکن بازی دهد، گفت: بحثقلعه‌نویی در مرحله دوم قرار دارد. لاوه کشور ما را به برده‌داری متهم کرده است. متاسفانه رسانه‌ها به جای اینکه پیگیر این مسئله باشند که چرا لاوره ایران را به برده‌داری متهم کرده، به بحثقلعه‌نویی می‌پردازند. چطور لاوره که تنها ۳ ماه در ایران بوده، کشور ما به برده‌داری متهم کرده است؟

وی ادامه داد: چرا هیچکس پیگیر این مسئله نیست که او به کشور ما تهمت زده است؟ همه قلعه‌نویی را می‌شناسند؛ او چه نیازی دارد که بخواهد بخشی از پول لاوره را بگیرد؟ ما باید دنبال واقعیت‌ها باشیم. به نظرم متن مصاحبه لاوره ایرانیزه شده، یعنی یک ایرانی به او خط داده است.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه لاوره گفته قلعه‌نویی از محبوبیت فرهاد مجیدی می‌ترسید، عنوان کرد: باید کلاهمان را قاضی کنیم. فردی که تنها ۳ ماه در ایران حضور داشته و یک ماه از این ۳ ماه را به حالت قهر در تمرینات حضور نداشته، چطور می‌تواند این مسائل را در ذهنش تداعی کند؟ اصلا لاوه در کشور خودش چه بازیکنی به حساب می‌آید و چه تحصیلاتی دارد؟ او کشور ما را زیر سوال برده است.

ماجدی درباره جلسه روز گذشته معاونان باشگاه خاطرنشان کرد: کسانی که بیش از این با باشگاه استقلال همکاری داشتند دوباره دعوت به همکاری شدند. در مجموع جلسه خوبی بود.

وی در خصوص شایعه درگیری لفظی علی فتحاللهزاده با یکی از معاونانش گفت: ما اصلا جر و بحثی نداشتیم و تنها با هم صحبت کردیم.