خط و نشان سردار سرخ برای صدا و سیما!

به گزارش افکارنیوز، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مسئله استفاده ابزاری و شخصی از صداوسیمای جمهوری اسلامی را پیگیری می‌کنم.

محمد رویانیان با اشاره به اظهارات تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه دو مبنی بر اینکه باره‌سی برای حضور در این برنامه در خواست ۱۱ هزار دلاری داشته، گفت: نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها مطرح می‌شود، اتفاقاً همین مبلغ را خود آنها می‌خواستند به میلانی‌ها بدهند که قبول نکردند.

وی ادامه داد: در تلویزیون یک برنامه خصوصی به نام ورزش از نگاه دو وجود دارد که از بیرون هدایت می‌شود، البته من نمی‌دانم خصوصی سازی در صدا و سیما درست است یا خیر. تهیه کننده این برنامه به من گفت که حاضر است به میلانی‌ها برای حضور در برنامه‌اش پول بدهد اما چون از قبل به فردوسی پور قول داده بودیم میلانی‌ها به ۹۰ رفتند. همین مسئله باعثشد شب گذشته میهمانانی در برنامه ورزش از نگاه دو حاضر شوند که هدفشان کوبیدن ما بود.

رویانیان در واکنش به اظهارات مدیر اسپانسرینگ بازی میلان و پرسپولیس مبنی بر اینکه بازیکنان میلان برای حضور در تلویزیون درخواست پول کردند و مالدینی قطعا به خاطر پول به «۹۰» نرفت، اظهار داشت: ایشان در جریان نبودند. اول اینکه میلانی‌ها درخواست پول نداشتند، بعد هم اگر این درخواست را داشتند حقشان بوده است. واقعیت این است که مالدینی و گتوزو آنقدر خسته بودند که به هیچ عنوان جایی نمی‌رفتند. گتوزو می‌گفت اگر یک میلیون دلار هم به او بدهند جایی نمی‌رود چون خسته است. این دیگر هنر فردوسی‌پور بود که با امکانات اینترنتی با او ارتباط گرفت.

وی در پایان عنوان کرد: حرفهای زیادی برای گفتن دارم که به موقع و به جا آنها را خواهم گفت.