دو گزینه سرنوشت ساز برای هافبک پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز،رضا حقیقیدر روزهای اخیر از درد ناحیه روی پا گلایه داشت ولی با توجه به تعصبی که نسبت به بازی کردن داشت، خواست که در بازی با تراکتورسازی حضور داشته باشد و ما اقدامات لازم به این منظور انجام دادیم. با ادامه ابراز درد از سوی بازیکن، کادر پزشکی صبح شنبه به حقیقی تاکید کرد که برای تصویربرداری رادیولوژی برود.

بعد از این اقدامات، وی به متخصص و جراح معتمد باشگاه معرفی شد که تشخیص اولیه مو برداشتن استخوان روی پا بود اما با توجه به کیفیت تصویر، به توصیه متخصص تصویربرداری مجدد توصیه شد که این اقدام همان شنبه شب صورت گرفت و تصویر جدید هم مورد بررسی و آنالیز قرار گرفت.

کادر پزشکیپرسپولیسپس از مشورت با متخصص اکنون دو گزینه را در اختیار دارد که در این باره با رضا حقیقی در میان گذاشته شده است.

راهکار اول این است که رضا حقیقی می‌تواند تمرینات و بازی‌های خود را تا پایان فصل ادامه بدهد و در این مدت وضعیت و درد وی با اقدامات درمانی، فیزیوتراپی و تمرینات ویژه کنترل شود و او باز‌ی‌های لیگ را از دست ندهد. راهکار دوم این است که پای او گچ گرفته شود.

دکتر حقیقت درباره اینکه اگر گزینه دوم اجرا شود، حقیقی چه مدت از میادین به دور خواهد بود گفت: «در این باره از مشاوره آقای دکتر کیهانی هم بهره گرفته‌ایم. به طور کلی ایشان در صورت تمایل بازیکن، راهکار اول را هم مناسب دانستند اما اگر قرار بر گچ گرفتن باشد باید برای سه هفته پای او به گونه‌ای گچ گرفته شود که امکان راه رفتن معمول را نخواهد داشت.»

وی افزود: «بعد از آن به مدت سه هفته گچی می‌گیریم که می‌تواند با آن راه برود و پس از آن هم یک دوره فیزیوتراپی خواهیم داشت و بعد زمانی لازم خواهد بود که وی به شرایط بدنی مطلوب برگردد که زمان آن را بدنساز مشخص می‌کند ولی ممکن است حقیقی نزدیک به دو ماه و نیم را از دست بدهد.»

حقیقت در پایان تاکید کرد: «ما هر دو راهکار را به او ارایه کرده‌ایم و منتظر جواب هستیم. البته گزارش کاملی به آقایدایی، سرمربی تیم ارائه خواهد شد و فکر میکنم پس از آن، صحبتهای آقای دایی با حقیقی تصمیم نهایی را مشخص کند.