به گزارش افکارنیوز، دیوید بکام گفته که الکس فرگوسن بابت حکومتی که در اولدترافورد داشت مثل «پدرخوانده» منچستریونایتد بود.

هافبک سابق یونایتد می گوید که بازیکنان از «پدرسالار» تیم می ترسیدند، مردی که بابت زبان اسکاتلندی اش معروف بود. بکام شاید بهتر از هرکسی با زبان تند فرگوسن آشنا باشد، چرا که او مجموعه ای از اختلافات را با سرالکس داشت که در نهایت منجر به انتقال او به رئال مادرید در سال ۲۰۰۳ شد.

بکام پرافتخارترین مربی دنیا فوتبال را «پدرخوانده» توصیف کرد: «پدرخواندگی او نه می شود گفت خیلی خوب بود، نه خیلی بد، اما در هر صورت ما همه از او می ترسیدیم.»

ستاره ۳۸ ساله که در پایان فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد، همچنین از این گفت که اولین دستمزد کلانش را صرف خرید یک ماشین بی. ام. و لوکس کرده: «اولین چیزی که پول زیادی خرجش کردم بابت خرید یک بی. ام. و بود. این اولین چک من بود که از ادیداس گرفته بودم و همه پولم را هم در یک چشم به هم زدن خرج کردم. کم کم پول بیشتری نسبت به آنچه در تیم جوانان به دست می اوردیم، گیرمان آمد. آن موقع هنوز زندگی معمولی ای داشتم بنابراین کل پولم را صرف خرید بی. ام. و کردم.»

بکام همچنین در این گفت و گو از جزئیات بیشتری از زندگی شخصی اش حرف زد مثل درست کردن چای برای همسرش ویکتوریا. پدر چهار فرزند گفت که این روزها کار اصلی اش در خانواده بسیار سازمان یافته و منظمش، حمل و مراقبت از کیف سنگین هارپر (دختر کوچکش ) است.