تکمیل شدن لیست استقلال با جذب یک برزیلی

به گزارش افکارنیوز، هاشم ساعدی، سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص جذب مجید غلام‌نژاد، اظهار داشت: برحسب نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال مبنی ‌بر به خدمت گرفتن مجید غلام‌نژاد با دستور علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل محترم و علی نظری، قائم‌مقام باشگاه استقلال و پیگیری‌های علی امیری، معاونت ورزشی، این بازیکن به مدت یک فصل و نیم به عضویت استقلال درآمد تا در ادامه رقابت‌‌های لیگ در خدمت تیم باشد.

ساعدی در ادامه افزود: با جذب غلام‌نژاد یک جای خالی دیگر داریم که ان‌شاءالله با جذب هافبک برزیلی بازی‌ساز که با نظر امیر قلعه‌نویی صورت می‌گیرد، لیست استقلال برای نیم‌فصل دوم تکمیل می‌شود. بعد از نهایی شدن حضور این بازیکن برزیلی اطلاعات لازم را در این خصوص به گوش هواداران خواهیم رساند.

سخنگوي باشگاه استقلال در خصوص غيبت خود در جلسه شوراي معاونين باشگاه استقلال عنوان کرد: بنده با هماهنگي و اجازه از مديرعامل محترم باشگاه در اين نشست حضور پيدا نکردم. مادرم در بيمارستان بستري بودند و کمترين وظيفه يک فرزند در قبال پدر و مادرش خدمت به آنهاست و بنده هم براي خدمت به مادرم در بيمارستان حضور داشتم و انشاءالله در جلسات بعدي شوراي معاونين حضور پيدا ميکنم.