غریبی: پرسپولیس طلبم را نمی‌دهد

به گزارشافکارنیوز،میلاد غریبی امروز اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و کارت بازی من صادر شده و روز جمعه برابر پرسپولیس به میدان می‌روم.

وی با بیان اینکه در تیم‌هایی که تاکنون بوده‌ام، ذوب‌آهن بسیار خوب بوده است، اضافه کرد: این تیم تنها در بعد نتیجه‌گیری ضعیف عمل کرده و از این پس باید بازیکنان دست به دست هم داده تا بتوانیم از انتهای جدول جدا شویم که البته این موضوع کار بسیار سختی است.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه به تیم پرسپولیس اشاره و تصریح کرد: این تیم بازی نخست خود در نیم‌فصل نخست را با پیروزی آغاز کرد، اما این مرتبه برابر تراکتور شکست خورد و به طور حتم برای پیروزی برابر ما به میدان می‌آید.

وی ادامه داد: پرسپولیس تماشاچی، نیمکت، کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و امکانات این تیم تکمیل است، اما ذوب‌آهن نیز تیم دست و پا بسته‌ای نیست و قصد داریم نشان بدهیم که حق ما ایستادن در پایین جدول نیست، چراکه تیم بسیار خوبی داریم.

غریبی در پاسخ به این سؤال که گویا علاقه‌ای به آمدن در تیم ذوب‌آهن نداشتید، تاکید کرد: باید بگویم که از انتخاب این تیم بسیار راضی‌ام، چراکه تیم بسیار خوبی است و از یک مدیرعامل فوق‌العاده با شخصیت، راستگو و صادق نیز سود می‌برد و همین که با بازیکنی مانند من با صداقت صحبت می‌کند، برای من کافی است.

وی با بیان اینکه قرار بود توافقات میان من و باشگاه پرسپولیس برطرف شود که به هیچ عنوان مسئولان این باشگاه به تعهدات خود عمل نکردند، افزود: چند روزی است که به آقای شیرینی زنگ می‌زنم، اما وی به هیچ عنوان پاسخگوی من نیست و فکر می‌کنم که سرپرست پرسپولیس مارکوپولو شده که جواب من را نمی‌دهد.


وی با بیان اینکه اگر پول ندارند، چرا این وعده‌ها را می‌دهند، اظهار کرد: آقای شیرینی قصد دارد که من را سیاه کند، در صورتی که من خودم زغال‌فروشم و اینگونه نیست که شخصی مانند وی بتواند ما را سیاه کند.

غریبی ادامه داد: بهتر است که ابتدا شیرینی صداقت و راستگویی یاد بگیرد و پس از آن در مورد تیم آینده من صحبت کند، قصد نداشتم در این مورد صحبت کنم، اما مشکلاتی دارم که این مسائل را می‌گویم.

وی با بیان اینکه آقایانی که به ما قول می‌دهند، در حال حاضر کجا رفته‌اند، تصریح کرد: به شهرستان فرستادندم و می‌گفتند هوایمان را دارند، اما هیچ خبری از ما ندارند، در صورتی که هنوز بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شویم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: کار ما به جایی رسیده که شیرینی جوابم را نمی‌دهد، در صورتی که اگر مشکل نداشتم با وی به هیچ عنوان تماس هم نمی‌گرفتم که جواب من را ندهد.

وی تاکید کرد: برای تیمی مانند ذوبآهن حیف است که در انتهای جدول باشد، چرا که هماکنون که این تیم را از نزدیک مشاهده میکنم، تمام شرایطش تکمیل است و از باشگاه ذوبآهن و شخص آقای آذری که مهماننوازی خوبی از ما داشتند، تشکر میکنم و امیدوارم همیشه در کنار خانوادهاش سلامت باشد.