دایی: تراکتوری‌ها حرمت مهمان را نگه نداشتند

به گزارش افکارنیوز، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اصفهان از هفته‌ هفدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی فردا برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. هر دو تیم در بازی قبلی شان شکست خورده اند و انگیزه زیادی برای پیروزی دارند.

ذوب آهنی ها برای فرار از انتهای جدول و ما برای رسیدن به صدر جدول نیاز به پیروزی داریم. ما در هفته‌ گذشته خودمان را آماده ‌کرده‌ایم و خدا را شکر محرومان و مصدومانمان نیز به این بازی رسیده اند. ذوب آهن تیم خوبی است و هفته‌ قبل با بدشانسی برابر حریفش شکست خورد. ما تلاشمان را خواهیم کرد تا این تیم را شکست دهیم و بار دیگر به صدر جدول برسیم.

او افزود: در هفته‌ گذشته تمرینات ویژه‌ای داشته‌ایم. در بازی قبلی خودتان دیدید که ما موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم. البته دو پنالتی ما را نگرفتند. از طرفی وقت اضافی کمی اعلام شد و نکته جالب اینجاست که در همان وقت اضافه کم هم وقت کشی شد.

در هر حال در هفته‌ گذشته ما شکست خوردیم و برای بازی فردا خودمان را آماده ‌کرده‌ایم. مطمئنا با بازیکنان بزرگی مثل خلعتبری، عالیشاه، حاتمی، سید صالحی و خیلی های دیگر ما می‌توانیم فردا بازی خوبی را ارائه دهیم و جبران مافات کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر شکایت پرسپولیس از داوری دیدار این تیم برابر تراکتورسازی عنوان کرد: این مساله مربوط به باشگاه است. البته حق باشگاه است که شکایت کند، اما بهتر است در این باره از آنها سوال کنید.

او در پاسخ به این سوال که تبریزی ها مدعی شده‌اند که تیم پرسپولیس حرمت میزبانی را رعایت نکرده است؟ تصریح کرد: اتفاقا برعکس. آنها حرمت مهمان را نگه نداشتند. مگر ما در تبریز هوادارای داشتیم که بخواهد مشکلی ایجاد کند.

فیلم‌های بازی موجود است و مشخص است که چه کسی حرمت را نگه نداشته است. به نظرم صحبتی در این باره کمکی به ما نمی‌کند. اما من به عنوان یک آذری خودم علاقمندم تا تیم‌های آذری همواره موفق باشند به خصوص تیم تراکتورسازی که طرفداران زیادی دارد و خیلی‌ها به عشق این تیم در آذربایجان زندگی می‌کنند. همه چیز مشخص است و در این باره صحبتی نمی‌کنم.

علی دایی در پاسخ به سوالی درباره قرعه کشی جام جهانی، اظهار کرد: شرایط در جام جهانی بسیار متفاوت است. آنجا تیمهایی مثل تایلند و لبنان وجود ندارند و ما باید تلاش زیادی کنیم.

در جام جهانی همه تیمها شایسته هستند و فرقی ندارد که با چه تیمی هم گروه میشویم. ما باید قبل از جام جهانی بازیهای تدارکاتی انجام دهیم و خودمان را آماده کنیم تا بازیکنانمان با تیمهای بزرگ آشنا شوند و با آمادگی بالا در این رقابتها شرکت کنیم. من دوست دارم تیم ملی در جام جهانی آماده باشد و فرقی ندارد به چه تیمی بخوریم.